Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 20 June 2016

Dah Masuk Hari Ke- 15 Rupanya


Assalamualaikum..

Dah masuk hari ke - 15 kita berpuasa. Kejap sungguh masa berlalu. Mak baru hegeh2 nak update. Ikutkan mood menulis memang x de langung.. tapi gagahkan juga jejari comel ni menaip.  Apa pun blog kawan2 masih saya lawati seadanya. 


Since awal bulan Mei 2016 sehingga sekarang kesihatan sy kurang memuaskan. Tapi Alhamdulillah tidak la seteruk mana. Masih boleh berjalan, bawa kete g ofis kira sihat la ni kan. On & off.. x pe tu tanda Allah sayang kita kan. Ye la.. setiap orang lain ujiannya.. redha dan akan terus menerus membuat rawatan. Doakan saya dan keluarga juga sihat2 aje ye kawan2.. ^_*


Persiapan raya dah siap? kami biasa2 aje.. anak2 didulukan seperti selalu. sy mcm x de mood raya sangat tahun ni.. Berbuka dan bersahur pun ala kadar saje.. Masak seperti hari2 biasa. Tapi dah kantoi juga sbb terbabas pergi ke PARAM pada hari ke 13 sbb mood masak x kunjung tiba walaupun dah jelajahi resepi2 menarik di blog masakan. Lama berteleku di depan peti ais tapi selera nak membuat nya hilang entah ke mana. alasannnn baik tak? hikhik..







3 Ulasan:

umi alya said...

akakpn dah seminggu tak sihat, demam, selsema semua ada..

masak tetap masak sbb dah jadi t/jawabkan, setiap hari dok fikir menu berlainan waktu berbuka dan bersahur.

LYAfrina said...

salam ramadhan ena..smoga sihat hendaknya...sama mcm lya..mood lemau nk update blog..hehe


bersabarlah dgn ujian Allah..adalah gnjarannya tu..smoga ena sntiasa kuat n sihat utk trskan hari2.. alhamdulillah..walaupon krg sihat, tp syukur..atleast still blh melakukan rutin2 kita.. yelah..sakit2 hnya kita y tahu n tanggung kan...


samalah dgn lya, msk lauk berbuka..sama mcm masak hari2 tu..simple2 aje..

persiapan raya pom sama.. dahulukan ank.. y pasti smuanya biasa2 aje..asal ada y baru sudah.

LadyBird said...

Smg cepat sembuh.. Ameeenn 😍😍