Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 8 October 2015

26 September 2015


Assalamualaikum..



Hai..... i'm back!!! 

lama tak jumpa kan? Harini rasa nak update rumah maya saya ni la.. lama dah berhabuk. sian je nengoknya..  Macam x rajin stori mori kisah dihari kejadian. Jadinya layan gambar yang ada ni je la ye.. x banyak mana pun.. boleh la dari x de.. ala tapi lupa la nak letak watermark kat gambar ni.. 





Terlebih gelap pulak tepi gambar ni.. Gambar beramai2 saat yang dinanti tapi masih ada yang tiada dalam gambar ni termasuk la ayahanda tersayang. Dah masuk dan duduk bersama tetiba ada kawan nya datang. Makanya tiada lah gambarnya.. 


Corner baring pun ada.. heheh


Tudung purple ni nenek kita belah ayah.. umurnya dah 100 over. Alhamdulillah..


Ambik kesempatan duduk dipelamin sekali lg..


Ni lg poyo.. perasan sorang2.. anak dara dan teruna entah ke mana. Asal balik kg je kami ni dilupakan. seronok jumpa sepuput sepapat. bergambar pun x nak. Nasib baik ada gambar kakak kat ats tu.. irfan langsung tak dapat dikesan. 


Adik beradik dan ipar duai.. kecuali yg bertudung hitam. tu kawan adik berbajubah biru. Adik2 semua besar2.. kakak je cinonet.. Apapun Alhamdulillah. 




Note: 

Gambar2 ni di ambil sempena Majlis perkahwinan dua adik perempuan saya Siti Lailah & Suriani pada 26 September 2015. Selamat Menjalani kehidupan berumahtangga. Semoga beroleh barakah dan kekal bahagia hingga ke syurga. Aamiin..





11 Ulasan:

lieyalatif said...

hai ena....ye la rindu nak bace tulisan ena....akhirnye update jugak....takpe laa yg penting ena sihat2 semua....

lawooo pic pengantin ni ena.... pic yg pengantin lama pun lawoooo...heheeh kemain lagi posing2 atas pelamin yeak...auwwwww..... ni mcm kalah pengantin baru tauuu ekekekeekek

rynas said...

Salam. lama gilerr akak tak blog walking sini. Bz memanjang sekarang baru aktif balik.
makin lawo Ena hehheh...apa rahsianya

umi alya said...

Pengantin lama juga yang menarik perhatian akak..

umi alya said...

Pengantin lama juga yang menarik perhatian akak..

umi alya said...

Pengantin lama juga yang menarik perhatian akak..

umi alya said...

Pengantin lama juga yang menarik perhatian akak..

NzA said...

moga terus kekal bahagia hingga ke jannah.
Pengantin lama pn masih sweet sgt......

tiga lalat said...

meriahnyerr uoolss ;p

Mek Rose said...

mek na...miss zaman berblog..rasa nak aktif balik la hehehe

LYAfrina said...

alhamdulillah..dh selamat pom majlisnya...

pic outdoor tu cantek..

Ena said...

Mek Rose:

NAk aktif mcm dulu macam susah je rose, tp sesekali
bila tetiba je tangan rajin nak menaip ada la entry nye.
Ros, mohler update. lama dah tak baca celoteh Ros. :D