Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 18 November 2014

Haruskah Kuterus Melayani Perasaan.. Meski pun kutahu ini hanyalah hayalan...



erkkkk??? abaikan tajuk diatas
 Peace!!




Tetiba tangan macam nak menaip... Pada kita yang berblog hanya ikut mood ni.. hanya sekadar meluahkan rasa hati.. berkongsi rasa suka dan duka.. (antara sampai dengan tidak aje lah penyampaian tu) mencari dan mengeratkan hubungan sesama kita di alam maya.. Ada rezeki, kot terjumpa di alam realiti.. 


Kita cuma nak kongsi kata-kata semangat mcm kat bawah ni:-



Lihatlah mereka yang lebih banyak 
Kekurangan daripada kamu
Supaya kamu belajar menghargai dan
Sentiasa Bersyukur 
Berusahalah menjadi yang lebih baik 
Dari semalam 
Walaupun hari ini mungkin kamu GAGAL
Selalulah meminta pada NYA
Tanpa ada rasa Prejudis
Kerana DIA memberi 
Selayaknya Apa yang kamu PERLU Sahaja
Bukan apa yang kamu mahu..




Notakaki:
Kita sedang mencari2 klinik untuk khatan. Ada ke sesape yang ada pengalaman ni? kat mana la agaknya nak buat khatan utk si teruna kita ni? 





9 Ulasan:

lieyalatif said...

irfan dah nak khatan ena? wahhh dah besar anak bujang irfan yek.... dah nak jadi anak teruna hah heheehehe...moga urusan khatan irfan di permudahkan ye ena....

ape jua yg kite dpt jgn lupe mensyukuri nikmat Allah.... in sha Allah ena moga kehidupan kite diberkatiNYA...

Farah said...

panjangnya tajuk...tapi kita suka isi nya. Bermakna sgt.

idzwa kamaruddin said...

wah wah...

~aSHa~ said...

kadang2 menulis tu lebih berkesan dari luahan di bibir

eMMe said...

Ena, rindu nak baca entry baru.. tak sempat.. ari ni bz laa... esok kite baca..n comment lg, okey! take care! n miss u...

Hana Syed said...

baru cerita pasl berkhatan dgn bdk opis. Skang kan dah ada teknologi laser. Mereka kata yg laser memang kurang sakit tapi bila bukak clamp tu nanti akan berdarah balik sebab luka dah kering. So kawan opis decide nak pilih cara jahit je. Luka pun cepat juga baik. Ini pengalaman depa. Hana kongsikan saja.

NzA said...

itulah sebaiknya....ada org yg lebih susah dan derita dr kita.....sntiasa bersyukur dgn apa yg ada...

skrg ni kt klinik2 swasta dh byk perkhidmatan khatan ni.....

Ena said...

Kawan2..

Terima kasih yang drop komen ye.. kita dah jumpa dah kat mana dan dah booking juga untuk khatankan anak teruna kita insyaAllah pada Disember nanti.. (^_^)

LYAfrina said...

amat mendalam tu ena..
betul tu... jgn berprasangka dgn Allah SWT jika apa y kita inginkan x dimakbulkan..pasti ada perancangan y lbh baik buat kita & selayak nya utk kita terima