Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 10 February 2014

Selamat Tinggal Putrajaya



Assalamualaikum w.b.t. uols..


Hehee.. tajuk kemain lg..

Bersiaran dipetang hari. Hari ni kita lapor diri di KKR, KL. Setelah setengah tahun di KKMM putrajaya, akhirnya permohonan kembali ke KL telah diluluskan.tak terkata perasaan bila dpt call dr JPA. Hepi sangat. Tapi Dalam hepi ada juga sedihnya. Sedih utk meninggalkan kawan2 di sana... tp nasib baik internet di hujung jari kan.. hehehe..

Sejak bergelar penjawat awan, Nama kementerian kerap berubah kerana bergabung dengan Kem lain, dari KEKWA kpd Kem. PENERANGAN KEBUDAYAAN DAN PELANCONGAN, tukar lg ke Kem. KOMUNIKASI dan MULTIMEDIA. Dan sekarang sy pula yg keluar terus dr KKMM. Dalam tempoh 7 tahun ini, Sudah tentu kita sudah punya teman2 yg rapat kan? Tp tak mengapalah.. hubungan kita sesama kawan diharap masih berterusan sampai bila2. Sebak tiba2.. huhu..

Apapun jodoh dgn KKMM masih ada sehingga 21.2.2014. Biasa la mohon penangguhan utk selesaikan kerja2 yg belum selesai.

** nampak gayanya kengkawan maya yg berada di putrajaya pun masih belum kesempatan nak jumpa dah sy nak balik KL semula.. ntah bila la dpt junpa ye? *_*


8 Ulasan:

umi alya said...

ingatkan ena balik ke ganu.. mmg sedihkan nak berpisah ngan teman sekerja tp jgn risau, kl - putrajaya dekat jer..

Ena said...

Kalau balik ganu mau ena lompat bintang, ada juga tu dalam perancangan akan datang tp x tau la bila..

Zura@Iwan said...

tk per...
masih bleh ctc kwn2 kn
kl-putrajaya dkt gk ke?

mrs Fiza said...

adusss.. tkdan lg jmpa k.ena.. jom ngedate .. cpt jgk akk dpt tukar kan..

lieyalatif said...

alhamdulidllah....lepas ni senang la urusan ena nak pergi kerja semua kan....takpe ena....tangguh kejap jek tu...pejam celik org kate...

lieya doakan agar ena cepat suaikan diri di tempat baru yeak....seronok jugak tukar angin kan ena....bab kawan lame takpe jgn risau, masih boleh keep in touch....fb ade, wasap ade, instagram ade kan eheheheeheeh

mamaarifakeem said...

Alhamdulillah.. good luck di tempat baru :-)

Cho Zila said...

yang dihajati telahpun dapat.. moga menambah semangat kerja...
gituler hidupni bertemu dan berpisah...

LYAfrina said...

alhamdulillah ena..
rezeki ena dpt bertukar.. yela, dlm kegembiraan tu ttp ada sedihnya kna bpisah dgn geng2 y rapat.. bila smpai tmpt baru, kna mula semula mcari geng2.. insyallah..semuanya dipermudahkan..