Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 22 October 2013

Hai...



Assalamualaikum...


Hai.. lama tak jumpa kat "sini " kan.. kita baik2 aje.. cuma keje bertambah since 19.9.2013 sehingga genap waktu menanggung keje tamat.. bila? malas nak kira.. again??? ye.. naper sy lagi? bukan last year dah tanggung keje ke? sebenarnya ni dah masuk 3 tahun berturut2 kena tanggung keje... sob sob... apa nak buat.. ni lah nasib bila orang lain silih berganti beranak, awak tak jugak beranak.. so, terima lah nasib kena tanggung keje kawan2 awak beranak... uwaaaaaaaaaaaaaaaa.... nak beranak jugakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!! erkkk??? hahahha.. =D.. belom rezeki awak lagi.. (>.<)





7 Ulasan:

umi alya said...

tp yg syoknya dpt elaun tanggung kerja, ok jugak tu

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Inshaa Allah..moga ada rezeki...^^

NM03 said...

mm... takpe... masyukkkkk... hehehe

eMMe said...

tahniah... at least ade gak rezeki buat anak2.. leh belanja Me tak ni Ena.. dowang tu branak anak ke 3 ,4 ke? takpe, rezeki kita siapa yg tahukan... InshaAllah Ena coming soon yea?

ibundo said...

Salam ena. Lamanya tak bertegursapa. bizi sangat kakpah ni agaknya. apa kabar. sehat?
tentang baju tu, sms atau wasup kakpah di nombor ni 019-2960548

Izan Ishak said...

enaaaaa.... lama tak singgah sini!
sampai masa nanti pasti tiba rezki ena n hasben pulak kan. izan doakan... mana tau dpt twins ke!

zulie ieta said...

Dah boleh la kalo nak tambah tu na..
Hahaha