Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 5 August 2013

Salam Aidilfitri 1434H/2013M



Assalam...

Masih ada yang bekerja hari ni? Eh! sama la kita.. tapi ofis dah sunyi sepi dah ni.. tinggai 3 orang je kat unit saya ni.. tp untuk Bahagian saya ni masih ada lagi yg belum cuti dan kebanyakkannya akan bertolak ke kg. malam nanti.. huhuhu.. Jangan la jammed! tadi otw datang sini hati dah terbang ke kg halaman. Dah terbayang2 di mata wajah2 kesayangan hamba. Untuk mengurangkan rasa sunyi ku jadi DJ sambil putar lagu raya di PC sendiri.. huhu.. 

Naper? tak percaya saya masih di ofis? *_* sila lah percaya!! ahaks! In sha Allah.. malam/pagi nanti sebelum sahur kami akan bertolak pulang ke kg. Naper lambat?? Kita hanya merancang aje kan... janji dapat balik kg dan sampai dengan selamat. 


Tahun ni balik kg di Trg dulu, lepas tu baru balik Perak umil MIL pulak.. seperti biasa rotate every year kan.. Tp kalau nak tahu baju raya baru dapat hari ni.. nasib baik dapat.. kalo tak kita pakai je lah baju tahun sudah ye anak2.. err!  sebenarnya baju ummi dan anak daranya aje.. baju anak teruna & abahnya dah pack masuk beg dah pun.. apa sal lambat? tak pe tak pe.. dah dapat dah pun.. hihi... 


Ok ok.. tok sah tulis panjang2, orang dah balik kg dah.. awak je baru nak up entry kan.. tak pe.. janji hadooooooo!! ;P

Di kesempatan ini.. saya mengucapkan Salam Aidilfitri & Maaf Zahir Batin. Semoga ramadhan kali ni membawa seribu kerahmatan buat kita semua dan jangan lupa pada insan yang sedang berduka seperti di Syria. Doakan juga buat kesejateraan mereka. Ok la.. Berhati2 di mana jua kita berada dan Salam Aidilfitri  sekali lagi.


13 Ulasan:

attyfir said...

selamat hari raya & maaf zahir batin, hati2 di jalan raya ..semoga selamat smpi kg.

eMMe said...

Salam Lebaran Ena, Maaf Zahir Batin, selamat pulang ke kg, n selamat kembali KL...

Perak taiping ke Ena?

Jumpe pas cuti raya Ena..
bai!

Sidratul Muntaha said...

Taqabbalallahu Minna Wa Minkum Wa Ja’alanallahu Minal ‘Aidin Wal Faizin

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

Salam Aidilfitri jugak utk Ena & keluarga..
maaf kiranya ada silap & salah..
semoga selamat tiba ke destinasi yer!

Amie said...

Selamat hari raya Ena, hati2 di jalan raya darling.

umi alya said...

Salam Aidilfitri buat Ena sekeluarga, Maaf Zahir Batin..

pssttt: menu nasi dagang erk sok?

Fieza79 said...

Slm Aidilfitri bt ena sekeluarga....maaf zahir batin ye

LYAfrina said...

salam aidilfitri buat ena & family...
maaf zahir & batin

mama lieyna said...

Salam aidilfitri buat ena n family..

Maaf zahir batin...

Cepat up citer raya :-)

ieda immi said...

salam aidilfitri tau ina ..
akak pun mohon maaf kalau ada tersalah kata didalam berblog dgn ena kan ..

mood update tgh nak mendatang nie .. x tahu lama mana ekke e;)

eyndayusoff said...

Salam Aidil Fitri :-)

eMMe said...

Assalamualaikum Ena Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin buat Ena sekeluarga.. Me start keje ari Khamis 15hb.. Ena, jgn lupe tempek gambar raya okey...

jemput la raya umah Me...

Time Traveller said...

Selamat HAri Raya Aidilfitri..
Salam kenal dari saya :D