Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 16 August 2013

Nak Cerita Jugak.. Tapi...


Assalamualaikum..

Dah beberapa hari dok jenguk ke sini tapi mcm biasa la.. jari jemari ni malas sungguh nak mengetip.. dan hari ni baru rasa nak menaip seketul dua.. itu pun asyik tulis delete tulis delete.. heheh..

Amacam cerita raya? heheh.. yerla.. ramai dah yg dok up entry raya masing2.. tp saya masih gak dengan entry ucapan raya aitu kan.. tak pe tak pe.. pelan pelan kayuh.. nanti sampai jugak kannnnn.. hoho.. 

Raya tahun ni hanya sempat beraya 2 hari saja di TRG. Pagi raya ke -3 dah bertolak ke Perak. Jammed?? tok sah kata apa lah.. memg kematu hah dok lam kete.. sepatutnya hanya 5-6 jam je ke sana udahnya jadi 12 jam.. hahah.. manis betul! hihi.. x pe tak pe.. bila lagi nak merasa kan.. time raya2 ni la.. barulah namanya raya.. kikiki..

Nak tayang gambo raya tak de pulak stock dalam henfon.. abis caner tu? ishhhh!! ntah! kali ni lupa betul nak amik gambar anak2 main munge api.. eh! mak nye join sekali.. mcm biasa la.. maknya kan macam kakak2 aje.. hahahha.. larikkksss.. kalo dalam cahaya samar2 pelita tu mana org perasan pun tu mak ke kakak ke adik ke kan.. nampak lebih kurang je semuanya.. hahahah.. tp betullah.. berada dalam zaman anak2 ni sangattttttttttt seronok.. hepinye lain mcm.. tu yg asyik dok mengenang jamang bebudak je tu.. Tp gambar masa kat umah MIL ada.. SaYaNgNya??? kabel usb pulak tertinggal dik non! arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh... mencikkk!! baru mak hegeh2 nak hapdet!

OK bai.. merajuk ngan entry sendiri sbb  x de gamba.. 




9 Ulasan:

umi alya said...

xper ena, kita kayuh pelan2 k..

pssttt: lama tak tatap gambar ena sekeluarga

mama lieyna said...

Alaaa...nak tgk gambar.. baru meriah..hehe..

Nnti update semula tau..hee... :-)

Salma Tayo said...

hehe.nanti buat entry lain yek.nak tengok gambar..

eMMe said...

huhu..Me pun merajuk la dgn Ena, huhuhu... kot la scroll bawah ade gambar dia.. hampa di situ.. later Ena kasi la up satu dua pic raya yea...

ieda immi said...

x per ... x der pic janji ada cerita .. TAPI cerita x der gambor cam tak der seri kan ena ;)

lizz said...

Selamat Hari raya...x per nanti update ngangambo sekali yek....

LYAfrina said...

huhu.. xpela..nanti up la ye.. lame dh x tgk muka ena ni.. & anak2.. btl la..bila raya mmg ank2 la y paling riang.. tp rsanya zaman kanak2 kt dulu lg best2.. pusing kampung bawak tanglung buatan sndiri (dgn tin/tempurung).. skarang dah xde mcm ni kan..

NzA said...

Lamanya xsinggah sini. Bestkn raya kt kg. Akak smptlh 2 minggu raya kt klate.

~aSHa~ said...

asha sefamily pun biasanye kalo raya pertama dan kedua di giliran mentua...raya ke3 dah balik rumah asha...begitu lah sebaliknye kalo tiba giliran turn kampung asha