Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 28 August 2013

lebih muatan dah ni... WW











9 Ulasan:

~~*Lady Salwa*~~ said...

hehe... memang dah terlebih muatan tu...

teringin jugak nak beli kolam besar camni kat budak2 tu...

mrs Fiza said...

bestnya koman depa..besaqqqq

puas berendam..umah kitorg kecik tmuat nkbeli besar2 gini..

lieyalatif said...

wow best ni ena...puas ati besaq gini...ngan mak2 leh join sekali nie...hihihihi

ieda immi said...

waaaaaaaah bestnya dikkkk

beli mana ?
besar nie .. best nieee

Ena said...

Lady Salwa,

Sekali sekala boleh la layankan.. klu selalu abis kecah rmh hah.. hehe


Mrs. Fiza,
x pe.. dah siap umah fiza nanti blh je beli..


Lieyalatif,
Tu la.. tingin juga nak join sebenarnya tp segan la pulak.. dah saiz besar sikit je ngan anak.. tak ke haru kalo org tgk.. ahahahah..


Kak Ida,

ena beli kat Tesco aje kak.. Dah 3 tahun dah kak kolam tu usianya.. jarang masuk belog dan jarang juga kasi budak2 tu main.. penat nak pump.. sekali kasi berendam.. sampai 2 hari 2 malam dok nak berendam aje.. abis 1 umah kecahhh..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

salam Ena..selamat hari raya...

besarnye kolam...ramai yg dapat masuk tu....happy budak2 tu berenang..

eMMe said...

best la... tak yah gi swiming pool... tapi kene ade halaman umah cam umah Ena la....

~aSHa~ said...

wah meriahnye mcm ni....pasang terus xyah buka2 dah tu ker..ke buka setiap kali guna jerk?

Izan Ishak said...

ramainya yg boleh join mandi manda dlm kolam tu. besar betul! mesti tak larat nak pam ni kan ena~