Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 21 August 2013

Eh Terjumpa Gambar Ni Laaa.. hihihi





Makcik rasa tembam la masa ni.. tapi hubby selim benor pulak..pakai baju pun longgar skrg baju tu dah tak muat..kikiki.. Time ni anak baru 2-3 bulan, baru abis pantang dah merayap p Putrajaya.. heheh..


Bila la nak lalui balik saat2 mcm ni ek?? alahai... 



Cer teka tu Anis Ke Irfan?
tapi x der la hadiahnya.. ngeeeeeeee...





10 Ulasan:

Lynn Hamzah said...

salam aidlifitri buat ena dan keluarga...rasanya tu anis...hehehe...

~~*Lady Salwa*~~ said...

Rasanya tu Anis... seronok kan tengok gambar anak2 masa diaorang baby dulu... rindu zaman tu...

takpe kak, ada rezeki nanti boleh la merasa lagi... hehe

MrS. F!zA said...

kompom lah anis..tkkn irfan pegi jln bwk irfan je kn..haha

ieda immi said...

aah ena nampak berisi sikit .. cun masa nie .. ;)

anis koot ..

~aSHa~ said...

anis la tu

LYAfrina said...

lya rasa ni anis..
kalo irfan..mesti ade anis kan kat situ

LYAfrina said...

lya rasa ni anis..
kalo irfan..mesti ade anis kan kat situ

Ena said...

Yeayyy!!.. semua pandai .. hihi..

a'a la time ni anis la kan.. lg pun lagi terang nak bersuluh hah.. eh! betul ke ayat tu.. ahahah

mama lieyna said...

Mesti anis kan.. hubby nmpk kurus betoi :-)

Zie Madini said...

Comel je ena time dulu2. Skrg makin btambh tomek!