Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 6 June 2013

Kini Ku Bersiaran dari Presint 4 Putrajaya,,



Assalamualaikum... dan Selamat Pagi...
chewahhhhhhhh... heheh..


Bermula episod menjadi warga kerja di Putrajaya... ada sapa2 nak jumpa tak? ehehehe.. bajet retis lah tu? kui kui kui.. hrmmm... buat masa ni lom ada keberanian nak drive sorang2 ke sini.. buat masa ni jugak kementerian ada sediakan bas.. So, kita gunakan dulu kemudahan yg hado ni kan.. tp tu la.. kuar awal2 pagi tapi sampai umah dah maghrib.. huhuhu.. tak pe tak pe.. bagi peluang kat diri sendiri utk biasakan keadaan mcm ni.. Mungkin minggu depan sy cuba pergi sendiri eh! berteman la.. sorang2 tu mcm ayat kat atas tu.. lom ada keberanian.. sbb kena juga cuba kan.. ala... korang jgn la bosan asyik2 baca entry pasal ni ek... huhuhu.. tp kalo bosan tak pe.. sy nak tulis jugak.. Ni baru 2 hari start sini sbb start Jumaat sampai Selasa kami cuti.. balik kampung... adik2ku kawin.. penat mengemas di ofis, pastu sambung pulak kat kg. pastu sampai sini sambung balik edisi mengemas.. yerla.. kerja kawin kerja pindah randah ni bukan kerja mudah.. abis sakit satu badan.. heheh.. semua merasa la.. 


eh! ok lah.. x boleh nak bebel panjang2 lagi.. edisi mengemas kat sini blm abis lagi.. pasal citer adik2ku kawin tu.. nanti (bila???) sy apdet kendian ek.. ok la.. babaiii.. 



10 Ulasan:

lieyalatif said...

Yeay!!!! Welcome to putrajayaaaaa...kiter kat presint 1 hihhhi....

Snap laa pic opis baru ena...mesti cantik ni kan....

Pssttt x mo try mintak kuarters sini ke ena heheheheheh

MrS. F!zA said...

eh dekat dh tu,..yeayy! jom ngedate nak esok? tk pnh jmpa lg kita ni..

♥cikmOt♥ said...

ena dok bahagian mana???

~Siti Hajar~ said...

Syok la keja kat tempat cantik...

Ala pasal nk travel sndiri tu nti lama2 besa la, ermmm bpa km dr rmh k.ena tu?

SiTi said...

kak... kat presint 4 tu kem apa?

Ena said...

Lieyalatif,

lom abis kemas lg ni lieya.. dah cantik2 skt nanti ena snap ekk.. ehehe..

kuarters?? hrmmm.. nak jugak sebenarnya.. caner ekk nak dapat kuarters cepat? letih la ulang alik.. hak hak.. ngada2 kan.. hihi



Mrs. Fiza,
Eh ye ker? nak nak nak.. tp akk kat sini patah kaki la.. keta park d Angkasapuri sbb naik bas kementerian ke sini.. huhu.. caner??


Cikmot,
Ena kat Bah. Khidmat Pengurusan.. nak datang melawat ker? kehkehkeh..


Siti Hajar,
errr.. rasanya lebih kurang 60-70KM kot...nanti akk check balik ekk..


Siti,
Kem. Komunikasi dan Multimedia yang sebelum ni Kementerian Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan (KPKK)





Ietams said...

wahh dah jadi warga putrajaya la skrg ni eh..
selamat bertugas

~~*Lady Salwa*~~ said...

Akak, opis kita dah dekat sesangat nih... hampir sebelah menyebelah... hehe

Leh la nanti akak datang makan kat cafe opis saya nih... Kalo lambai2 tangan pun leh nampak kot...hehe

ct@m@n@qieem said...

salam...perkenalan...nice blog....done follow ur blog....

http://ctamanaqim.blogspot.com/

ieda immi said...

akhirnya berupdate jugak ! kekeke ..
wahh dah jadi warga putrajaya dgn jayanya ..
syok aar dik ;)