Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 6 March 2013

WW: Jalan2 Cuci Mata : CH



selim kan sy?? 


*__*


:P


Sweet!!


'Kakak' dan adik2nya.. kuang kuang..


Nak jugak.. hihihi..



Ok Tata.. Titi.. Tutu..

Gambar banyak.. tp cukuplah dulu yeh!
Lenkali sambung.... ???

Peacee!!






17 Ulasan:

mamalieyna said...

cantikkkk....! ^_^

ha a sesuai je kakak dan adik2xnya..hehe~

bestnye g cuti2 CH ni...

♥cikmOt♥ said...

wahhh...kecik2 lagi adik kakak ye...hahaha

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Bestnye Cuti² CH..teringin nak ke sana...

Gambar cantik²...seperti kakak & adik²..sweet..^^

NM02 said...

tak sabar nak berkursus disana

Me said...

welcome to the glasses world ;) ke sebelum nie pakai lens?

eT said...

lama gile x p CH..huhu

ieda immi said...

wahh dikk bestnyaaa , dah lama akak x sampai sini nie
cantik2 pic ;)

lieyalatif said...

ehhh mmg betul laa mcm kakak dan adik2nyer heheheeh...betul ni tau, ikhlas dari hati sanubari lieya heheehehhe...sile belanje mamam sayer yeak cik puan ena heheeheheh

alah best tgk anak beranak ni posing sakan...dah lame lieya tak naik sane...tingin nak pergi makan sekerim strowberi ngan jagung mutiara....

ak yuyunz said...

bila pegi na? yun baru pegi last week tau..

umi alya said...

bestnya makan angin

Izan Ishak said...

ena...rindu akhirnya terubat bila tgk gmbr latest ena n anak2. bestnya pegi CH. izan kat teringin tau nak pegi CH tapi en bos sokmo takmo sbb katanya 'alaaa... nak tgk ladang teh aje pun.' huhu... sentap mak dibuatnya...

~Siti Hajar~ said...

makin comel kakak & adik2nyer...hehe

eh! Irfan dah kurus sikit kan kak, kak anis plk makin ayu gitu...

Nens Collection said...

Kak ena nens pon.br turun ch..n3 ch jgak arini..hehe..bestkan..sejuk tu yg best..lain je rs suasana die..hehe

eynda said...

Dah lama tak ke CH.... gambar semua cantik :-)

MrS. F!zA said...

hihi betui lah mcm kakak dan adik2 je k.ena..apa petua ni? haha

oh ya psl nour ain tu mana tahu ni..haha aah kak fiza jual dan pakai..best sgt..husband pon pakai sama2..smpi cikgu2 tgur kt skolah sbb ketara sgt kulit dia dlu dan skrg..lawak betui..sbb dh tgur trus lah promot trus kt diorg...

Ietams said...

memang betul macam kakak dan adik-adiknya.. jeles kite!
pergi cameron memang best.. tempat peberet kami sekuarga

Ietams said...

memang betul macam kakak dan adik-adiknya.. jeles kite!
pergi cameron memang best.. tempat peberet kami sekuarga