Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 8 March 2013

Maafkanlah..




♥ Maafkanlah..
walaupun hati TAK MAMPU bertahan..
♥ Maafkanlah..
walaupun hati terpaksa menanggung KEPERITAN..
♥ Maafkanlah..
walaupun hati berkata TIDAK..
♥ Maafkanlah..
walaupun hati ini SELALU disakiti..
♥ Maafkanlah..
walaupun hati merasa TERPAKSA..
Memaafkan
 itu lebih baik daripada BERDENDAM..
kerana dendam itu hanya menambah menyakitkan hati yang telah DISAKITI..



copy dari SINI 



Errr.. entry ni x de kena mengena dengan mood puan belog pun.. tp entry utk ingatkan diri sendiri yg sokmo alpa.. huhu




7 Ulasan:

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Maafkanlah..kerana memaafkan itu adalah lebih baik & indah..^^

MrS. F!zA said...

amboi sedih benar ayatnya tu k.ena..ada kena mngena ngn k.ena ke? moga baik2 saja perasaan tu k..hehe

MRS. K said...

uit... lama tak dengar cite..

Nens Collection said...

semoga baik2 aja kak ye..;)
mana gambar ch nyer..hehe

Ena said...

kawan2..

hehe.. tak de kena mengena pun.. cuma baru perasan ada simpan dalam draf.. so set la utk auto published.. kat ofis dah x blh nak login..

ieda immi said...

kita semua sedang belajar memperbaiki diri dan ia x pernah akan habis ..
insyaallah saling maaf memaafi sgt2 di sayangi allah ;)

~aSHa~ said...

memaafkan adalah sesuatu perbuatan yg dipuji dan sukar sekali...ehehe kan ena...