Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 20 February 2013

WW: Jatuh Buai...





keh keh keh

Gambar tahun 2011..
lama benor tersimpan.. hehe..
ker dah pernah publish? *_^







14 Ulasan:

~~*Lady Salwa*~~ said...

Akak ni, jatuh buai pun still nampak comey...

**rasanya tak pernah lagi kot gambar ni di publish kat blog akak...

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Comel jer gambar candid macam ni..sapa jatuh buai..ena ke irfan.. :)

Ietams said...

candid yg lawa

lieyalatif said...

laa ena ke yg jatuh ekekekek...ena cun slim melim pun leh jatuh buai..ni laju sgt le ni swingnyer ekeekekekekeke

Ena said...

1) Lady Salwa:
comey? alahai.. mcm selebet je..


2) LilyMumyqistina:
Ena yg jatuh bersama2 Irfan, masa tu naik buai tu.. lepas tu irfan datg terkam nak naik sama.. apalagi.. jatuh la.. hehe


3)ietams:
thanks.. :)


4) Lieyalatif:
tu gambar lama lieya.. 2011 punyer.. masa tu selim lg.. skrg? huhuhu.. cheek makin bambam.. dah makin bulat dah..siap double chin lg.. hehe.. nanti ena post gambar tahun ni yeh.. moolat je rasa..




~Siti Hajar~ said...

Sempat je candid pic jatuh buai, tp ttp sweet sbb ibu senyum lebor...hehe

mamalieyna said...

Hai ena..lama sungguh tak dgr khabr..sihat :-)

Heheh..sempat aje candid..siapa yg jatuh ni, anak ke mak?.. heehee..

wahida said...

ni namanya jatuh bersopan....dah jatuh pun tetap nampak sopan...heheh...

nazeef nazeem said...

tengah jatuh pon tetap senyum kan..hahahhaha

suri said...

salam..
agknya skrg naik buai jatuh lagi tak?

MrS. F!zA said...

amboi pndai hubby k.ena snap candid jatuh buai..jap2 ni irfan jtuh ke ummi jtuh?ekeke

LYAfrina said...

hehe. pic lama pon xpe..asalkan leh abadikan kenangan.. hihi..camner la leh jatuh tu..

ieda immi said...

ahahhaha comel kan bila tgk balik ;)

Izan Ishak said...

alooo...ena ke yg jatuh buai tu. irfan dtg menyelamat ye?