Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 4 July 2012

WW: No No No... hehehe


Jom kita layan gambo dulu.. pastu baru baca ceritanya.. Sowi la yeh.. gambar dari si compact jamang jepung.. hasilnya biasa2 je la... tp ok la dari tak de lgsung kan.. ^_^
















^__^










Acara: Sukaneka (1-3 tahun)
Hari Kejadian: 1 Julai 2012
Tempat: Sek. Rendah Taman Muda
Waktu: 7.30am-12.00pm



Pertama kalinya pegi sekolah tanpa huby.. Demi memenuhi aktiviti si kakak di sekolah. Pertama kali juga nak uruskan dak irfan yg perasan mcm dah besar sangat.. Tak mau dah dok ngan ummi nya ni.. tp sibuk mencari kawan.. Bila dah dapat kawan umminya ni ditinggalkan terkulat2 sorang2.. haihhh.. lari sana.. lari sini.. Padang tu dah mcm dia yg punyer... aiyoooookkk!! ramahnya tok sah cakap la.. dah org igt dier dah tadika.. pd hal baru nak masuk 4 tahun pun.. hrmmm..


Gambar pun tak blh nak snap banyak sangat.. sbb mata terpaksa fokus juga pd dak irfan walaupun tujuan utamanya nak nengok si kakak main sukaneka.. setiap org hanya main 1 game.. dan rezeki bukan milik dak anis sbb tak bawa pulang apa2 pun.. kalo masa tadika dulu jenuh dia merengek kalo tak dapat "adiah" tp skrg dah faham... kalo menang je dpt adiah.. hehehe..






14 Ulasan:

♥MAMASYAZA♥ said...

alahai hero hensem baju merah tu makin bulattt....cubit pipi sikit

MrS. F!zA said...

meriahnya sukan sklh rendah skrg ni..eh tu irfan eh..makin bambam dia..hihihi comel gila

Sari Yusa Ibrahim said...

masa nilah seronok melayan kerenah anak, kannn.

Ietams said...

meriah sukannya.
kakak rumah merah ke ena?

Nida said...

Macam-macam kaler ada....:)


p/s: maaf lama tak jengah.. memang teramat bz mengemas sekarang

~aSHa~ said...

seronok join aktiviti anak2....

Fieza79 said...

ena sendirian ye dgn anak2..boleh handle ok lah..

makin bambam Irfan..makan berselera ke ena...semangat tgk..

Nens Collection said...

hehe..kakak makin kecik..adik yg bambam..tp menten comel!..geramm nk cubit pipi die..hehe

eMMe said...

yea ke Irfan baru 4 tahun
tapi badan dia semangat dah makin cerdik.. tak lame lagi masuk tadika la yea... Kakak tak menang ek... kene praktis lari lagi, heheheh~

~Siti Hajar~ said...

Irfan mmg nmpk dah besr sgt, klu ckp da masuk darjah 1 pun org pcaya agaknya..

Rasanya anak no 2 mmg besar dr yg sulung kot, anak sy pun gitu, sampai org ckp adik tu yg sulung, tlebih vitamin gitu...muehehehehehe

lieyalatif said...

skrang musim sukan kan ena...sane sini penuh sukan heheheeh...lepas ni plak musim konsert.....sana sini citer pasal konsert...sonok jek tgk....

biase la tu ena, irfan dah pandai berkawan heheeheh tak mo dok berkepit ngan ibunyer heheeheh

ita cutevirus said...

ena!!!
serius lama tak jengah kengkawan.. sihat ke??
awat irfan tu da bambam??

ummu said...

salam Ena comelnya hero2 Ena.

Izan Ishak said...

geram tgk irfan tu ena... makin bulat dia ye! pandai dah nak berkawan tu. takpe kakak... mujur dia faham kalau kalah tak dpt hadiah. thn depan cuba lagi ye.