Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 6 July 2012

M.A.L.A.S???? ;P



Kemana korang arini?? kat ofis ni dah sunyi sepi dah.. tinggal ai je sowang2.. sob sob.. nak kuar cuci mata malas pulak.. nak cuci poket pun.. rasa mcm malas jugak.. so, dok la dendiam.. heheh..


Ingat nak sambung citer semalam, tp tangan ni haaaaaaaaa... M.A.L.A.S jugak nak mengetip panjang2.. maklum la ai kan kalo datang mood nak mengarang haruslah berjela2.. hohoh..

4 Ulasan:

kak tini (umialya) said...

hari ni balik umah, masak..

~Siti Hajar~ said...

Gomen rehat pjg hr jumaat, klu xde xtvt boring gak kan, tp xpe blh tido...hehe

NzA said...

hr ni akak nk brmalas2....

Izan Ishak said...

izan pun sama ena.. skrg ni tgh malas. hmmm... nak buat camna eh?