Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 9 July 2012

7.7.2012



"Selamat Hari Ulangtahun 
Buat Anakanda Ammar Irfan
Semoga Sentiasa Dipanjangkan Usia
Diberi Kesihatan Yang Baik
Menjadi Anak Yang Soleh
Cemerlang Dunia & Akhirat"




Picture lama ni..
Skrg dak Irfan ni Dah Makin Bam Bam kan.. ^___*
Alhamduillah..


Saya Daaa.. 4 Tahun Sekarang 
:P




Entry ni sepatutnya keluar pada hari Sabtu yang lepas.. tapi bila jengah pagi ni.. rupanya masih tersadai dalam draf.. tak menjadi pulak auto published tu.. aiyakk! sabtu & ahad ummi nya tak sempat nak jengah belog..





16 Ulasan:

ita cutevirus said...

4 thn da si irfan ni.. kejap je kan...happy birthday irfan!!

meh aunty kiss sket... mmuuaahhsss!!

MRS. K said...

Selamat Ulangtahun Ammar Irfan

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Happy B'day Irfan..
Moga menjadi anak yg soleh & cemerlang dunia akhirat..

eMMe said...

hepi belated burfday Irfan!
meh aunty kiss skit!
muahsss~

♥MAMASYAZA♥ said...

alahai hero bulat dan hensem ni dah besar pun. happy birthday irfan

~Siti Hajar~ said...

Hpy Bday Irfan, thn depan blh sekolah la yer, sama dgn Danies la..

mrsfiza said...

selamat hari lahir irfan..dh besar dh dia.. dh blh tlg ummi bt keja rumah ni..hihi

lieyalatif said...

elooo ensem!!

selamat hari lahir irfan....semoga menjadi anak yg bijak, soleh dan sihat2 selalu....dan semoga menjadi insan yg cemerlang dunia dan akhirat yeak sayang......

*suke pic tu ena...hensem sgt nampak irfan heheeheh

Ardini Humaira said...

hb irfan! hencemnyeww :D

Izan Ishak said...

hepi belated besday ammar irfan!

wahhh.. anak ummi dah besar skrg. thn depan dah pi skolah lah ye ena?

auntie doakan irfan terus membesar dgn sihat dan menjadi anak yg soleh dan cemerlang dunia n akhirat.

Nens Collection said...

comeyy nyerr irfann..bam bam..cute jek..

hepi besday irfan..semoga panjan umur & murah rezeki..besar nnt jd anak yg soleh & berguna!

kak tini (umialya) said...

terlewat 3 hari daa.. apa2pun selamat hari lahir irfan

Alin Marlini said...

happy belated befday laling :)

norhaizan said...

selamat hari jadi irfan..dah besar pun dia

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

hepi belated besday irfan..be g gud boy ya...:-)

wahida said...

hepi beday my dear...
semoga terus membesar dgn sihat ye sayang...

awak ni makin besar makin hensem lah!! geram rasa nak cium2...