Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 26 June 2012

Selamat Pergi & Kembali


Sedar tak sedar... hari ni dah pun masuk hari ke-5 huby kat sana. Mula2 rasa mcm.. macam lama je bila kata kena tinggal 2 minggu.. tp peredaran masa di zaman sekarang sangat pantas meninggalkan kita.. Kita pula yang perlu mengejar dan menyusun masa bagi mengisinya agar teratur.. eceh! heheh..

Benar lah tekaan kalian di entry di bawah.. huby medapat jemputan menjadi tetamu-NYA utk 2 minggu.. Alhamdulillah.. mudah2an akan datang ada rezeki buat kami dan kita semua untuk mengerjakan rukun Haji pula. Amin.


Doaku Buat huby, Moga sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik, diberi Kekuatan dan Kesabaran mengharungi ujian di sana, dipermudahkan Segala Urusan Serta Mendapat Umrah yang Mabrur, dan Selamat Pergi & Pulang dengan Selamat.




12 Ulasan:

Sari Yusa Ibrahim said...

semoga dipermudahkan segala urusannya di sana...

Nieyl said...

Syukur Alhamdulillah...Semoga Allah permudahkan urusan nyer sane.. :) Salam perkenalan kak.. :)

kak tini (umialya) said...

alhamdulillah

♥MAMASYAZA♥ said...

syukur alhamdullillah. semoga dipermudahkan segala urusan suami ena disana

LiLy @ MumMyQiStInA said...

MOga dipermudahkan segalanye..
Moga selamat pergi & kembali..

~Siti Hajar~ said...

Moga kita semua dijemput jd tetamuNYA nanti...IsyaAllah..

Slmt bdikari & jaga diri ok...

Fieza79 said...

alhamdulillah..ena tak ikut ye..smoga selamat kembali ye..

ak yuyunz said...

alhamdulillah ena.. rezeki wan dapat sampai sana dulu..

Ietams said...

alhamdulillah..

eMMe said...

Salam Ena... sama sama kite doakan moga dipermudahkan urusan dia di sana, selamat pergi dan pulang ke pangkuan keluarga..InsyaAllah...

alaa...2 minggu jap je...hehe..

Nens Collection said...

semoga dipermudahkan segala urusan di sana..;)

Izan Ishak said...

ameen... moga dipermudahkan segala urusan hubby ena sbg tetamu Allah di sana ye...