Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 8 June 2012

Hari Terakhir



Salam Jumaat Semua..


Nampaknya harini adalah hari yg terakhir utk merasa selesa di jalan raya... huk huk.. yerla.. next week kan sekolah dah bermula semula.. makanya waktu utk bersenang lenang or berlenggang kangkung di pagi hari terpaksa la ditinggalkan.. Musim berjalan ala2 berlari pula menanti.. ahahhaha... ober sungguh statement!.. 


So, manfaatkan masa yg ada... Huby.. Jom kita p dating petang karang... ;P.. kot ye huby baca time keje.. hua hua hua.. Verangan! apa kaitan la pulak jalan clear dgn dating??..



Selamat berhujung minggu semua..






14 Ulasan:

umialya/k.tini said...

kalu gitu, apa lagi, guna sebaiknya..
(suspen je akak td, ingatkn hari terakhir kerja pastu nak balik kg..)

ak yuyunz said...

aihh.. habis la jalan giler jammed next week and expecially on monday! uhuk uhuk..

eMMe said...

Ena... ingat last ape tadi, hehehe... suspen le... jgn le last berblog lak kan, tak sanggup mak!
hurm... next week mula la bersilat ye Ena, heee~ macam2 gaya la nnt, heee... sabar je la Ena yea!

ieda said...

aah hari terakhir ..
akk baru je nak jalan2 cuti sekolah esok dik .. sedih kan ekeke ;)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Betul tu...Manfaatkan masa yang ada..selamat berdating Ena.. :)

man said...

masa lapang sebelum datang masa sibuk..

mamalieyna said...

haiiii ena, salam rindu..lama tak berBW...huu~

happy weekend.. ingat hari terakhir apa la tadi..hee~

Ietams said...

jln pchong-bkt jalil ni takde bezanya pun kalu cuti sekolah ke tak cuti sekolah. sama je jammed nya

NzA said...

2 minggu cuti rasa mcm 2-3 hr je......hu.hu.hu...

MrS. F!zA said...

aah kan rmai yg pning kepala kalo time sklh sbb jam truk..putrajaya sni dhla byk trafic lite pstu sklh lg..alahai mmg asyik dgr org merungut je..hehehe

lieyalatif said...

yea ena, itu la yg terjadi ari ni heheeheheh.....semua rutin dah kembali pada yg asal....

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

ingatkan ari terakhir berblog..kasi saspen je ahahah

Nida said...

Ingatkan hari terakhir dari berblogging..hehehe

wahida said...

eh, tetiba nak ajak hubby aku jugak dating mlm ni...ahaks...