Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 19 June 2012

2 Hari Lagi...



Itu pun tolak dengan hari ni.. tinggal 2 hari aje lagi.. Lepas tu tinggal lah kami 3 beranak saje.. selama 2 weeks.. walaupun hanya 2 minggu tapi kali ni huby pegi agak jauh.. Mcm2 rasa ada... Sedih ye sbb tak dapat ikut.. hehehe.. ;P.. Kalau saya ikut anak2 sapa nak jaga? kakak kan dah sekolah.. Rasa Happy? ye juga.. sbb tak semua orang berpeluang.. rezeki huby dapat pegi sana dulu.. Alhamdulillah.. 


pergi mana? next time saya citer.. InsyaAllah.. Mungkin ada yang dah boleh agak.. ^_^


 

13 Ulasan:

eMMe said...

pergi buat umrah ke?
keekekeke... suke main teka teka kan.. hurm.. kalo betul, Alhamdulillah... pas ni Pn Ena menyusul.. InsyaAllah...

Nens Collection said...

buat umrah ye kak..rezeki yg terindah kan dpt g sana..
next time giliran akak plak ye..;)

kak tini (umialya) said...

alhamdulillah.. nnt ader rezeki, ena pulak

~Siti Hajar~ said...

kn berdikari la 2 weeks, ye la bila anak2 dh sekolah mmg xleh suka2 nk bercuti kan...

Anyway sy xtau mr hubby k.ena p mana???

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

p mana tuuu

Ietams said...

umrah ye ena..
bestnya

ieda said...

aah take care dear ..
kejap je 2 minggu tuu
percayalahhh ;)

ak yuyunz said...

wan gi mana enaa...?? jauh beno bunyinyer..

Izan Ishak said...

syukur alhamdulillah... dpt peluang utk jadi tetamu Allah. izan doakan pasni rezki ena plak buat umrah sama2 ngan en hubby ena ye...

lieyalatif said...

ooo husben ena ke mekah yeak...alhamdulillah....rezeki die dijemput menjadi tetamu Allah....

insyaallah lepas ni turn ena plak....mane tau lepas ni rezeki anak beranak boleh pergi....same2 kite doa yeak moga kite semua dpt peluang tu...

ape2 pun ena jaga diri tau....kunci umah tu kalo dah balik keje....jgn sebarangan bukak pintu kalo ade org datang...skrang ni kene jage2....

mamalieyna said...

Menunaikan Umrah? Alhamdulillah...

ena, take care to u..lama jugak 2 minggu tu..Insyaallah hrp semuanya berjalan lancar..

aiDieNa said...

Alhamdulillah menjadi tetamu Allah.. Insyaallah peluang Ena sampai jugak nanti.. pepehal masa Ewan tak ada.. jgn memalu.. call jer org sebelah..

wahida said...

pegi umrah ke? apapun semoga selamat pergi dan balik...insyaAllah, giliran kita bakal menyusul lepas ni...kita teruskan jer berdoa...

ko take care tau!!