Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 14 May 2012

Mood : Tak Monday Blues Pun.. :P



Dah beberapa hari ni.. "umah" tak berapdet.. haishhhhh...
kadang bukak belog ada mood.. tp nak berceloteh tak de..
nak share citer pun tak de apa yg menarik pun..
sian umah sendiri ni..


so, tayang lagi gambo peram!

;P


Pelik tengok eskem sbb tak pernah makna pun sebelum tu kan..


yummy!!.. erkkk???
sesekali tak pe.. 



Selekeh nyer... 





16 Ulasan:

eMMe said...

hhaha..anis dok pikir camner nak makan aiskirm beso ni, hehehe..cute anis!

Ietams said...

holoh....holoh.... Comeynya dia.

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

eksrem ape besor benor tuuu

~Siti Hajar~ said...

Sampai hati Anis tayang kat acik hjr, xtahan ooo...huhu

Lame xpekena air krim potong tu, kena plk perisa keladi...nyum nyum..

Hazlina Shahrel @ The QueenWidelia said...

hahaha manisnya berbaju kurung..

Sari Yusa Ibrahim said...

adik manissssssssss

♥MAMASYAZA♥ said...

cumel sgt dgn baju kurung. sweet

Nida Mohd said...

comelnya cik adik manis berbaju kurung dan bertudung :)

LYAfrina said...

uishh..comelnyer kakak anis..serba biru..mkn aiskrim potong yer

ibundo said...

salam ena. apa kabar. lama dah kakpah tak datang menjengah. Sehat?

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Comelnye kakak...sweet..

Samalah kita eina..mood hilang ntah kemana nak berblog ni..

Haslynda Collection said...

comel betul dia... jom mlwt blog sya pulak ada menerima tempahan jahitan manik.. ini baru bisness permulaan. hope sudi mlwt

http://haslyndacollection.blogspot.com

ieda said...

aah lah ena ..
winduu akk ngan pic anak2 ena nie
haaa kakak nye pic dah kuar
comel ekek lucu tgk pic dia tercengang tuu kekke

sedap jugak asikrim nie walau nampak pelik kan ;)

lieyalatif said...

kehkeh keh ...comelnye anak dare ena nie....kiut ngan tudung n baju kurungnye tuuu...

eksrim potong tu kan....anak2 kite kan moden ena, bile jumpe eskrim oldsekul tu sure jakun skit heheheheh

Izan Ishak said...

kelakar plak tgk gmbr kakak anis tu... tapi menten comel aje...

besar betul eskrem potong tu ye!

mamalieyna said...

hikhik..comel..mesti ena dl pun rupa ala2 kakak skrg ni kan..cute jer ^_^