Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 19 May 2012

Lama Lagi Ker?? Alahai...



^_______^



Budak budak dah lama siap..


Tak larat dah nak dengar perkataan


Bila nak perginya ni Ummi......


Mana Abah ni???


Lamanya Keluar.. 



Alahai....



Gitu lah.. kekdahnya budak2 bila di beritahu dan di suruh bersiap.. cepatnya kemain.. dan tentulah tak saborrr.. Omaknya jugak tak siap2.. dah masih ada hati nak menempel kat sini.. hihi.. 



En. hubby dah sampai malam td.. Sepatutnya awal pagi kami dah gerak balik kg.. tp tu la.. kita ni hanya merancang.. Huby ada keje yg kena settlekan sebelum ke kg nya di Perak.. Nasib baik Perak aje.. ^_*













9 Ulasan:

Diana @ BKKC said...

bila duk jauh diperantauan (perantauan lah sgt)..balik kg adalah momen paling besh sekali

ibundo said...

alahai kesiannya.. suruhlah diorang memain dulu.

ieda said...

aloor ciannn
macam tulah dikk
sabar lah
sure budak2 tuu x sabar kan
kita org dewasa nie leh lah lagi sabar walau dlm ati rasa nak meletop kan ekeke ;)

Haslynda Collection said...

macam tulah anak2 bila disuruh..bukan maen lagi x sabar...

jom tempah jahitan manik untuk baju raya nnt...dijamin berpuas hati

http://haslyndacollection.blogspot.com

LYAfrina said...

ena balik kt yer?? smoga selamat perjlnan pergi n pulang

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

kikikikik..sib baik rafiq tu sabar je tunggu bila dia dah siap awal2...tapi kang dah makin besor tak tahula plak ape perangainye eheh

lieyalatif said...

bab balik kampugn mmg sume excited ena heheeheh...tak sabar2 rasenye....anak2 mulaa la bising kalo mak pak lambat siap kan...mcm dieorg plak nak drive ekekeekekek

atok nenek sonok laa cucu balik yeak...

Fieza79 said...

bdk2 mmg mcm tu..jgn di janji..mmg tak menyabo2 jadi nya ..kita yg pening dgr dorang merengek..

MrS. F!zA said...

oh perak ye kpg hubby k.ena..sorg utara sorg timur..mcm kami jgk..ekeke