Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 23 May 2012

Hrmmmmm...



2 Hari ni.. 


Rasa geram je.. 


Rasa Nak Marah Jer.. 


Haishhhh!!!






Tak Suka Tak Suka!!






8 Ulasan:

MrS. F!zA said...

napa? napa? jgn stress2 k.ena comei...hihihi

~aSHa~ said...

istifar yerk..

umialya/k.tini said...

xmo stress2

Fieza79 said...

kenapa ena..sabar byk2 tau..

♥MAMASYAZA♥ said...

akak ni lagi dasat, dah dekat sebulan, hati ni dok hangat kat seseorg. tunggu masa aje nanti, akak nak bersila atas meja dia. boleh gitu...hehehehe

~Siti Hajar~ said...

sabar byk2 k.ena...nape ni???

eMMe said...

jgn jgn ade 'pape' tak?
kui..kui...

Ena, thx kasi komen kat saya...
ade gak teman yg leh tenangkan saya...

Nens Collection said...

sabar bebanyk kak..hehe;)