Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 20 April 2012

Zzzzz


Rehat yang panjang... 
Tp.. tup tap tup tap... 
Dah jam 1.30..
Mata ngantuk.. 
Kalo nak layan sempat lagi ni.. 
Bosan pun ye jugak.. 
Haihhh..



syok leh tido gini skrg..




Selamat Bercuti uols..







9 Ulasan:

mamalieyna said...

tak kuar ke ena?..eina ni baru balik jln2..hee~

penat berjalan, mkn...tak sempat nk tido..kul 2.15 dh mula kerja..hu~

Izan Ishak said...

hehe.. kalau boleh layan tido cam irfan ni mesti syok kan... izan pun hari ni rasa letih aje. pas budak2 pegi skolah tadi layan zzzzz aje.. hehe...

selamat berhujung minggu ena!

umialya / tini said...

bestnya dpt tido cam dak irfan......

lieyalatif said...

alamak ena...lieya tgk pic si ensem ena terus rase ngantuk jugak hah heheeheh...mmg syok kalo dpt tdo dgn perut kenyang nie....

pena rozie said...

Bestnyer tido....

ieda said...

kalau ujan layie best kan dik ! .. ;)

Amie said...

Malam ena,
sedapnya tidur tiarap telungkup...he he hee esok kami tak cuti lagi Ena.... kerja.

LiLy @ MumMyQiStInA said...

sedapnye tgk irfan tido..rasa aunty pon nak join tido jugak..lagi2 time mendung mcm ni..mesti lena .. ;)

Nida said...

Ada peta terbentuk tak tu Irfan..hehe