Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 12 April 2012

Ulang Tayang



Tak tau nak taip apa sbb mcm2 ada kat minda... sudahnya... 



ulang tayang gambo anak sendiri je la.. 







Motif???







Bosan sbb tak leh nak upload gambo... masalah kabel x jumpa penyelaiannya lg... sobsssssss..





7 Ulasan:

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

gambor bila ni? dok apela nak tyg sepoloh kali pon takpe..

cute je gambor ni..:-)

Nida Mohd said...

Mungkin dia nak suh beli kabel baru kot :-)

~Siti Hajar~ said...

Sweetnyer pic tu...cam dok dating plk, sweet couple gitu..hehe

ieda said...

aloor x best nyaa ena x leh online huhuh

Pepel BoNda AmaNi said...

kekekekekek sangat cute gambar nie.....

Ietams said...

lawa gamba ni..

~aSHa~ said...

nampak mesra adik beradik ni....

gambo pi mana ni