Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 18 April 2012

Sedikit Koleksi Peram



Khusyuk Main..


Bukan anak je yeh!..incik abah pun sama.. 


Sesi membasahkan tekak.. tp sedang diproses!.. huhu..


Budak kecik yg sibuk nak main ngan budak besor!







12 Ulasan:

~aSHa~ said...

dia pun nak jadi hero jugak...tak kisah la main dgn budak beso pun

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

kalo bab main games tu serah kat balqis la, selalu sangat nak main game skete padahal bukan sampai pun kaki tu nak cecah pedal kete tu...sonok kalo bawak anak2 berhibur ni kan

♥MAMASYAZA♥ said...

samala ngan hero kecik akak, kalo naik main, mesti main ngan budak besar. kdg2 dia asik ganggu budak2 besar tu main, geram akak

Fieza79 said...

irfan pun kaki game...kfieza cukup malas tau nak teman kan dorang main ...kdg bad nood je dok tgu dorang habis kan token...huu

~Siti Hajar~ said...

Sama la anak2 kita, pantang jumpa harus kita menabung paksarela di situ...huhu

Kamsiah said...

salam kenal buat ena...

Pepel BoNda AmaNi said...

bestnya outing main game ngan anak2...

LYAfrina said...

biasalah.kalo pusat game tu..kdg2 ayah n mak budak pon kemaruk sama..

Izan Ishak said...

wahhh... kemain dua beradik tu main game. tak nmpk ummi snap gmbr ye.

LiLy @ MumMyQiStInA said...

kalau dah game mmg kusyuk jer budak2 main.. :)

Alin Marlini said...

selalu main game tu kat Tesco..hehehe

ieda said...

buk pun sebuk lahh janji dpt main ! .. ;)