Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 16 April 2012

Lagi Dan Lagi...



System Down la pulak..



Manyak ni nak kena settle kan.. haihhhh!




Sebenornya.. 



idok ler marah sangat...



Leh la ai "merayap" kat sini kejap... lalalala.. 
;P




Korang cibuk ker? hihihi..








8 Ulasan:

Nida said...

Tak sibuk.. busy jer..hehe

ieda said...

COTI ! ... ngehx3

~Siti Hajar~ said...

Sy xdak keja skrg ni, bos coti, jd sy rileks...haha

eMMe said...

sibuk...layan batuk la ena...
adoiyainyepun.......

selamat bertugas Ena!
take care!

umialya / tini said...

amat2 hargai masa, tak smpat nak nyembang

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Salam Ena...
lama tak singgah sini..

Hari ni tak sibuk tapi komputer plak ni wat hal..slow..Intenet ok jer...

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

sempat lagi merayap agagaga

MrS. F!zA said...

kita suka kalo sistem down..leh rehat lebih..hahahha