Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 10 April 2012

Family Day Part 5: Last Episod



Okeyh... 


Last episod... 


Ye ye! 
Bowink! ekk..
owh.. tak apa tak apa..
Utk Kenangan di Teratak Milikku Saja.. ^_*
Ni pun 2 keping.. Gambo beramai2..








Jumpa ker ai kat mana??? ;P




Selamat Bercuti Uols...
Syok ekk.. leh malas2an lama sikit esok pagi.. hihi..





5 Ulasan:

Nens Collection said...

haii..lama x kunjung disni sis..bz sgt 2 bulan ni..skang br ade ms updated blog..
seronok kan sekali skala berfamily day camtu..hilang stress..kene plak tempat yg nyaman camtu..heaven btol..hehe.;)

ieda said...

yg pasti ia menyeronokkan kan dik .. menyimpan kenangan nie ..
ramai tul ahli keluarga ena ..;)

Izan Ishak said...

izan dah jumpa mana ena! yang dari tepi kanan no 2 kan. ribakan kakak anis ngan irfan kan. belakang plak ada hubby ena.

selamat bercuti2 esok ye ena! jalan ke mana esok?

Nida said...

wah.. happeningnya... suka bila berkumpul ramai2 begini..

p/s: yg baju oren duk depan tu ek

lieyalatif said...

hamik koooo...ramai rupenye yeak ena...best2...sonok kan kumpul ramai2 camni....budak2 pun hepi sbb dpt berkawan sambil buat aktiviti fun.....