Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Sunday, 1 April 2012

1st April 2012



Hai...


Arini dah pun 1st April kan... memg sangat cepat masa tu beredar.. Ada sapa2 yg dah terkena ker dengan trademark April Fool??? hehehe.. teringat klo masa zaman muda mudi dulu mesti dah terkena dah.. Maklum la.. kita ni ala2 selenga sikit.. or blur2 gitu.. jd sokmo la senang nak dikenakan dek kawan2.. tp tak de la yg melampau2.. comel2 je gitu.. hehe..


Eh! lupa nak cakap, kita dah balik dah semalam.. ye la.. ater kursusnya sampai 31 Mac kan.. cuma masanya agak lari dari jadual.. Sepatutnya lepas makan tengahari je terus la chow kan.. tp kami masih tersadai kat Lobi Hotel.. huhu.. gara2 "pilot" yg kesesatan mencari Lokasi kami.. sudahnya dah Asar baru kami sampai.. Lepas tu otw blk ke rmh (MIL sbb anak2 kat sana), sangkut lagi... huhu.. alahai.. gitu lah di KL ni kan.. Jammed tak tentu masa.. 


Kita kursus kat Mana? hmrmmm.. tak jauh mana pun.. Kat Cherengin Hills Convention SPA Resort, Janda Baik, Bentong, Pahang..


Cherengin Hills Convention & Spa Resort


Pinjam Pak google punyer sbb lupa nak amik gambo gini.. 

11 Ulasan:

~aSHa~ said...

bestnye kursus kat luar...dah lama tak gi kursus2 kat luar

mamashikin said...

dulu mmg pernah kena april fool..hahaha, tp dah tua2 ni tak kena dah kot..hee

umialya said...

mmg le x jauh tp bila kuar dr kl, kiranya kuar daerah le.. hihihi

ak yuyunz said...

ena mcm best jek tempatnya.. cer citer sket.. =)

ieda said...

oo ena pun berkursus ..
akak punnn tapi buat di kolej ajeee huhuhuh

LYAfrina said...

lya dh lama x join mana2 kursus... kolo gomen mmg slalu bkursus kan..

mamalieyna said...

WAAAH PERGI JANDA BAIK YE..BEST TU..HEHE~

MORNING ENA~

~Siti Hajar~ said...

Dah selamat bkursus, selamat kembali bkerja k.ena..

eMMe said...

selamat balik dari Kursus...!!
femes ek Cherengin Hills ni, selalu dengar, best tak ? Kementerian saya tak boleh gi jauh2 kursus, bos2 besar je leh kursus jauh2, tak adil kan... rase nak tukar Kementerian, ade PA kosong tak?? eh?! Ena kat KL kan, takmo la, heeeee~jem....hee..

Izan Ishak said...

hari tu hubby pegi sini juga. cuma katanya makanannya sangatlah tak best...

lieyalatif said...

ena dah jugak berkusus...lieya ni belum ade lagi....adududuh....ntah cukup ke tak nak kumpul 7 ari kursus nie huhuhu