Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 7 March 2012

WW: Suka Hati Korang Lah.. Janji Kemas Balik... (^_^)






so, en. abah, silalah tambah menan anak2 yeh!.. ;P








12 Ulasan:

Pepel BoNda AmaNi said...

hehehehehe macam2 gelagat anak2 nie kan....kadang2 tue...nak marah pun xjadi...tengok gelagat diorang...

LYAfrina said...

hehehe.. teringat lak..masa lya kecik dulu pon suka main gni la.. dulu kan kerusi rotan kusyen satu2..main susun2 gini la gak..

~~*Lady Salwa*~~ said...

Tu la kan... budak2 nih suka betul la bagi rumah jadi tunggang terbalik... Camni rupanya rasa bila anak dah lebih dari sorang... hehe

Si kecik tu pun dah sama naik ngan si abang sekarang ni... Dah tu, pas puas memunggah tinggal camtu je.. camna tak hangin... hehe

♥MAMASYAZA♥ said...

buat khemah le pulak, sama la cam siratu ngan hero kecik, kalo time cuti mmg bersepah umah ngan brg menan depa

Izan Ishak said...

anak2 izan pun suka betul main susun2 kusyen ni time balik umah nenek diorang.

nak marah pun dah tak larat. biarkan ajelah janji dorg happy kan eina...

~aSHa~ said...

begitu la mereka kan..kalo dok diam jer kang kita lak riso..mereka ni terlebih kreatif

LiErOSe~QiEmi said...

hahaahah... comel je buat kubu eh ke depa panggil apa tu?

ibundo said...

Bio jer la asal senyap hehe..

~Siti Hajar~ said...

Samalah dgn anak2 sy kat rmh tu, mainan pya banyak tp brg rumah jgk yg dorg nk buat main...adoyaiii anak!!!

umialya said...

elok je 2 beradik tu main, tak gaduh2

mamalieyna said...

hahaha...arif sengsorang pun gini la dia buat kt rumah, tgk la nnti, hakeem dh beso ada geng lg hebat dia..huu~

*ena, apa kata kita beli sofa baru yg takde bantal2 gitu..hee~

Ietams said...

tu tanda kretipnya dorang..
kadang2 terfikir kesiannya dorang ni membesar dgn permainan-permainan indoor aje banding kan zaman chilhood kite dulu-dulu..
kalau kita dulu okey je lepas bermain kat luar rumah tanpa pengawasan ibu bapa, takler sebahaya zaman skrg ni.. ermm...