Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 29 March 2012

Tangggunjawab Yg Wajib DiPenuhi



oleh kakitangan Awam.. heheh.. tajuk macam serious je.. ;P



Salam..



Arini sampai sabtu 29.03-31.03.2012.. kita tak de.. eceh! mcm la masa ada tiap2 hari kat opis awak apdet belog hari2 kan.. hihihi...



Kita nak p Kursus je.. bukan p mana2 sangat pun.. huhuhu.. eh! eheheheh.. 



Sian kat anak2 & apaknya... kena tinggal lagi la nampaknye yeh!.. bak kata si kakak "Ummi ni asyik p kursus je la... " tak pe sabtu petang ummi dah balik.. 





9 Ulasan:

Izan Ishak said...

alahai...kena tinggal lagi anak2 n apaknya ye. takpe ena... kejap je kan... pejam celik2 nnti dah pun ari sabtu...

selamat berkursus!

ak yuyunz said...

course kat mana ena? bestnyaaa...

mamalieyna said...

kerja gomen byk kursus kan..layan jerlah..hehe~

~Siti Hajar~ said...

Slmt Bkursus k.ena..

Ietams said...

selamat berkursus..

eMMe said...

ala Ena, jap je kursus kan...
tapi sekejap pun..mesti rasa lame kan... mcm saya gi kursus 4 hari hari tu..kakak sebilik saya, dia anak 4, hari-hari ckp saya tak sabar nak balik, hahaha!

Amie said...

Selamat berkursus Ena...

Alin Marlini said...

bestkan kalau keje gomen..seronok..

umialya said...

kursus maner??