Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 12 March 2012

Lambat Tapi Cepat




Sukanya bila tiap kali cuti sekolah... jalan adalah sangat clear walaupun kuar rumah dah lewat dari hari2 biasa... Makanya, sampai lebih awal dari musim tak cuti sekolah.. lalala




9 Ulasan:

♥MAMASYAZA♥ said...

yup betul tu, sama ngan akak, suka sgt kalo cuti skolah, jln lengang aje, kluar lewat ckit pun takpe, tak kelam kabut...hehehehe

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

betulllllllllll like like likee

NzA said...

best3X......lancar prjlnan...

Fieza79 said...

betul2...kepala pun xsesak kan..hehee

wahida said...

tu la pasal...pagi tadi jalan sgtlah clear...best giler...

ieda said...

yes dikk
suke kan .. kuar umah dengan tenang dan drive sloww je ekekek ;)
x yah rush2 .. ;)

LiErOSe~QiEmi said...

kan... seronok betul cuti sekolah, kuar lewat dari biasa pun boleh sampai lagi awal dari biasa

Pepel BoNda AmaNi said...

ha tue la...pagi tadi masa eida datang keja..tengok jalan lengang jerk...lupa kata cuti sekolah...

umialya said...

tgu le ujung2 mgu ni..