Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Monday, 19 March 2012

Lagi 1 Jam Nak Balik



Kalau tengok jam time entry ni mula diketip.. 3.12pm.. kejap lagi je dah 4.30pm... nak balik dah kan ukt yg masuk WP1... tp arini ai tak yah bersusah payah nak kejar masa.. takut jem bagai kalo lewat sbb arini ai cuti.. dan masih bermalasan2 di rumah.. ekkekekekekke... eceh! kecoh!! ;P padahal esok kena jugak redah.. hehe



Bukan nak kecoh mende pong.. tp seyes lah.. rasa syoknye dok umah.. setengah hari abiskan masa depan tibi sambil layan dak irfan tgk kartun..dak bam bam tu kalo peluk dier memg best.. heheh.. incik abah keje mcm biasa dan dak anis p sekolah la kan..  ntah brp kali tertido pun tak tau pg tadi. hahah.. pastu dah tengahari baru terhegeh2 p dapur.. baru sedor perut lapor.. padahal sarapan hanya dengan roti dan biskut cicah milo sajekkk.. dak irfan layan biskut ada la dekat 10 keping pg td.. tu yg dier bila tanya nak makan nasi tak??? tak nak! aman kenyang makan biskut.. huhu.. sonang keje mak.. leh layan mata lg.. ahahha.. tp tak blh tak boleh.. perut sendiri dok vibrate mintak nasikkk... huhu



Masak pun ala kadar je la..  ayam goreng dimakan bermasa kari sardin.. cukup ler tu.. bila jam semakin pantas laju meninggalkan daku.. baru tersedor kain baju utk hand wash menanti dlm bilik air.. kain baju dlm bakul pun lom terusik...dah macam KLCC tu.. haiyayaya... masih ada kileje rupenyer.. suka hati layan diri golek2 ekk? ala... sesekali.. tujuan cuti pun sbb nak landing tak moo pk pasal jem di pagi hari since arini seme org dah memenuhkan jalan raya semula kan? kan? kan? heheh..



Okeyh okeyh.. stop menceceh.. p la siapkan keje2 tu dulu dak ena oiii.. nanti2 la sambung.. haihhh!



Daaaaaaaa...



Sebenarnya 2 hari lepas, kami balik kg. huby.. tu je.. tak p jalan2 beria pun.. tak kisah la.. janji leh kuor.. Jd arini saje je la amik cuti.. 






6 Ulasan:

~Siti Hajar~ said...

Bestnyer k.ena & dak irfan dok golek2 kat rumah, sy hr ni kuar awai sbb dah tau akan jem, sekbek xsangkut...haha

umialya said...

best arhhh cuti...

Amie said...

Kak Amie pun amik cuti hari ni golek-golek tido...ngan anak-anak sampai petang.

Alin Marlini said...

syoknyer bercuti..

~aSHa~ said...

bestnye cuti2..rasa nak amik cuti nak releks2 jugak

Pepel BoNda AmaNi said...

best kan cuti...