Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Sunday, 11 March 2012

Apa la Yang Beria Sangat Sampai Tak Cukup Cukup Kononnya Tu..



Dok umah ni keje tak abis2 kan.. nak rehatkan mata kejap pun macam tak nyempat2 jekk.. ada je mende nak buat.. tu pun tak jugak selesainya.. adoilaaa... smlm terasa mcm nak buat bubur kacang.. tp td pegi kedai lupa pulak nak beli kacang ijonyer.. ish ish.. nak pegi lagi?? idok ler walaupun tak ler jauh mana.. kat bawah tu je pong.. rasa mcm rugi je masa.. eheheh.. alasannnnn lah tu kan.. 


Aritu terpk2 nak buat donut.. tp rasa mcm haihhh.. macam.. banyak lg mende nak buat ni.. ishhh.. naper macam makin tak cukup masa je skrg ni? esok keje dah... alahai..


Bestnyer kalo dapat cuti2 mcm cuti sekolah kan... hrmmmmmm.. Si kakak dah tanya dah.. tak p jalan2 ker cuti sekolah ni??? errrrrrrrrrrr!!.. Mak hanya sengih2 sambil kelip2 mata kat anak... en. abah... sila jawab.. hoho



Petang2 makan biskut cicah teh o panas pon sodap jugak kan.. ;P





5 Ulasan:

mamalieyna said...

betul la ena,cepat sgt masa berjln kan..tup2 esok dh kerja dah..huu~

memang, cuti pun bkn mcm cuti, kerja non stop..ada je nak buat, nak rest kejap pun taksempat..huhu!

selamat bertugas esok~ ^_^

umialya said...

samalah ena.. rasa kejap je masa berlalu

LYAfrina said...

hehe.. tu la.slalu tbyg kalo la dpt cuti free sebulan.. huhu.nk rht sepuasnya.. masa skarang cpt sgt blalu..

Lelord said...

ape lg..sila amik cuti

♥MAMASYAZA♥ said...

tunggu apa lagi, silala bwk anak2 berjln, berholiday