Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 15 February 2012

WW: Ada Tawa... Sadis Pun Hado..













"
"
"
"
"
"
"
"
"
"






11 Ulasan:

eMMe said...

nape tu anis... dah elok2 ketawa, nangis pulak, ooo.. sensored yea Ena, hahahaha...

~Siti Hajar~ said...

lor apsal nangis tu k.anis, ni mesti kes xnak sudah ni, xpuas mandi yer...hehe

MrS. F!zA said...

tu awat masam cetum kaka anis ni..mesti ibu kata dah lah jom balik..hahha

Ietams said...

seronoknya si adik main air.. tp kenape si anis cembeng cenggitu lak

♥MAMASYAZA♥ said...

sronoknye depa main air. tapi kenape lak kakak tetiba sedih?

umialya said...

sedih le pulak..

mamalieyna said...

sedih pun maintain comel..hee~

ieda said...

aah lahhh dah best main2 anis tuu .. ngaper lak nangis ;)

lieyalatif said...

comey!!!!


ni mesti nangis sebab ena dah ajak balik ni kot heheeheh...budak2 ni kalo dah jumpe air mmg hidup dieorg...mmg bercinta nak ajak balik kan ena....

SiTi said...

kat mana ni k.ena?

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

eh bakpe ade gambor kabur2 tu weekekekekke