Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 23 February 2012

Sorok Dagu... Sbb??







See! See!!


Pic.. adalah tangan di bawah dagu.. nak cover double chin lah kononnya tu...




Motif!! entry???




Lepas giannn???




Boleh la..




Sebenornyo.. nak tayang puan belog yg makin bam bam.. ahahhahaha..
Tak caya?? nanti sy cari lg pic penuh... skrg tak de.. kat lappy huby mungkin ada..



adiossss!!





7 Ulasan:

umialya said...

camner ena xmo bam2, masuk je ke sini, asik dok tyg je gmbar mknn.. sedap2 lak tu

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

heheh takpe menten cunnnn

~Siti Hajar~ said...

bambam pun xpe, comey sokmo..hehe

eMMe said...

Ena, walaupun kamu udah bam bam, janji kamu sihat yea...
ke ada pape ni? if ada, share with me... hehehe...

LYAfrina said...

otu tandanya..ena happy sentiasa :-)

Nida said...

kita serupalah Ena.. Kak Nida ni walau kurus tapi double chin..huhu

Ietams said...

senang hati ehh skrg ni..