Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Sunday, 12 February 2012

Entry Ni... Hrmmm....


heheh...



Masa ngah buat entry ni.. sambil ngap aiskim potong.. yap! sy memg suka aiskim potong.. ala.. aiskim nostalgia zaman dulu2.. hehe.. nak makan siang td tak sempat.. pastu tgk si kakak batuk2 je skrg ni.. so, kena la makan senyap2 kalo rasa nak makan..



Blh pulak kan.. memalam makan eskem.. ;P... apa taknya.. skrg ni cuaca agak panas.. terasa bahangnya di waktu malam.. dah masuk awal pagi baru rasa nak cari selimut.. best bila cuaca sejuk.. tido pun nyenyak je.. 


Anak2... hrmmm.. dorang jam 9.00 tadi dah belayar dahhh.. tu la kekdahnya bila waktu siang tak reti2 nak tido.. tp bagus jugak.. merasa la umah aman awal sikit.. tp.. sunyi pulak.. sbb huby tak de.. biasa la keje dier.. dah tak tentu masa dah nengokkannya.. Biasanya org bersanding siang2 hari .. tp hari pengantin ni bersanding waktu malam dan nak outdoor tengah malam jugak.. kat Putrajaya pulak tu.. haihhh!! sian huby.. pukul brp la gamaknya abis tu.. esok nak keje.. semuanya demi rezeki buat keluarganya ni.. 


Owh ye.. "buah hati'  huby yg warded 2 minggu lepas dah kuar dah td.. Alhamdulillah.. Ada la teman si comel tu kat parking.. dah lama asyik tido tak berteman memalam.. hehehe.. ;P



K la.. sebelum kemerepekan makin ketara.. puan belog mintak izin utk wassalam dulu.. eceh!! sblm ni main chow je.. tetiba minta izin.. ekekekkeke.. 



sian nengok si kakak/anis tu.. rasanya sejak start sekolah awal tahun aritu.. tiap2 hari batuk... nak nak belah malam la.. ari khamis aritu p check up asthma dier.. hrmm.. makin worse pulak.. doc terpaksa tambah dos utk gas/inhaler nya.. agaknya penat kot! ye lah.. pagi petang sekolah.. pastu kuat main pulak tu.. badan tak kuat maner.. tp tak pe la.. mudah2an makin lama makin ok la nanti...



16 Ulasan:

umialya said...

siannya kakak..

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

salam, lama tak datang sini, rindu nak baca kisah akak, bz sangat2 la ni

MrS. F!zA said...

kalo jd photog mmg tpksa rela je kan kehendak cut..nk shoot lam hutan lah, air terjun lah, malam lah..hehehe

Sian kakak..penat kot smpai kena asma..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Nak cari kelainan kot sanding malam hari..tapi kalau kat sabah dari siang hingga kemalam orang bersanding..letih...

Sian kakak..penatlah kot..moga makin lama nanti semakin ok...

~~*Lady Salwa*~~ said...

Sama la... Nak makan aiskrim skrg kena sorok2... sebab Faris dok selsema...

**Sian Anis... Moga cepat sembuh & makin baik...

Mama Hanim said...

Semoga cepat sembuh ye kakak..

~Siti Hajar~ said...

Cian kak Anis, harap2 cepat la sembuh asthma tu, sy pun cam k.ena gak. gilir2 anak sakit, Danial demam + kaki tangan bengkak entah kenapa, dah baik, Dalia plk batuk2 siap berkahak...adoi!!! pening2..

♥MAMASYAZA♥ said...

rupanya ena pun cam akak, bila anak2 tdo, baru le nak makan ice cream, kebetulan hero kecik akak tu pun batuk n sesema. mmg panas sgt sekrg ni.

LYAfrina said...

KAKAk ada lelah kan.. mybe xtvt kat sekolah memenatkan... moga cpt sembuh..n makin beransur baik

sedapnyer aiskrim potong..dh bertahun x mkn.

Izan Ishak said...

sedap tu ena makan eskrem potong. izan pun suka! tapi skrg ni takleh beli lagi sbb mengenangkan si kembar ni.

alahaiii....siannya kakak. penat sgtlah dia tu. skolah pagi ptg kan. insyaAllah.. harap2 makin besar nnti, makin berkuranglah asthma dia tu ye...

lieyalatif said...

camne anak ena...dah sihat tak,,,musim le ena rasenye...lieya sendiri pun baru baik dari batuk.....si mia mija pun same...risau kan mija sebenarnye sebab die ade semput..seb baik ubat semput mmg standby jek kat umah.....

harap sume dah kembalik sihat yeak ena....

mamalieyna said...

aduhai siannye si kakak..hrp makin pulih..

sedap tu layan eskem potong..saya suka..saya suka..hhee~

~aSHa~ said...

harap kakak cepat sihat..insyaAllah asma ni kalo kena masa kecik, masa beso hilang...


hUBby dia ada group dia ke buat potoshoot tuk pengantin ni...ke dia sorang jer? adik sha nak kawin hujung tahun ni

ieda said...

hahhaha lantak lah ena .. nak merepek punn ,janji blog ena berupdate ekekek ..

ps : harap2 kakak cepat2 sihat .. asma nie susah juga kan .. akak ada juga saudara yg ada asma .. sian lakk

Ms Fai said...

kena tinggal tapi duit masuk kak,hehe ;)
kesian kakak...fai doakan semoga kakak bertambah sihat dan semakin cergas di sekolah...

aiDieNa said...

Alahai.. cian Anis.. budak² biler main mmg tak ingat dunia.. tapi biler dorang sakit.. kita yang tak senang duduk... risaunyer kan..