Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Sunday, 19 February 2012

Entry Malam Minggu ^____^



Salam...


Ada ker yg nak jawab salam waktu gini? eheheheh...


Ada sapa2 yg tengok drama "Jujur Aku Dayus" tadi??.. best jugak kan citer nyer... cuma jenuh dok cari jawapan.. naper la "suami"  Lisa tu jd gitu... Rupa2nya...... 


Agak saspen dan susah nak teka juga lah tadi...nasib baik happy ending... tak macam citer Tentang Dhia dulu.. Gewam je rasa.. eh! tetiba.. dah lama ena oiii citer tu basi... ekekekekkeke..  yerla.. lepas tgk citer Tentang Dhia tu.. suka tgk lakonan Nora skrg... makin matang dan wataknya makin mencabar... tak sangka Nora Danish mampu bawa sebaik tu.. dan skrg byk pulak watak lebih krg gitu.. kan best kalo dier bebetul bertudung gitu.. sweet sangat kan dier..  hrmm.. teringat salah 1 skrip tadi "bertudung dan berjubah tak semestinya baik" errr... lebih kurang la.. Apapun, tudung dan menutup aurat tu wajib!! so, jgn menilai manusia dari pakaiannya walaupun itu hakikat yg sering berlaku.. bak kata org 1st impression tu org dah menilai kita. eh! tetiba! ;P


Apa kes pulak memalam apdet dan citer pasal ni? eheheh.. tak de apa pun sebenarnya.. kisahnya sbb seharian tak berkesempatan ngadap umah ke-2 yg makin suram ni... entry on and off.. camne la pak Nuff nak kasi BE??? huk huk.. tp seyes, memg dah lama betul tak de BE.. tak pe la.. dah gini je ghupanya kan... heheh..




Tadi pagi ada Majlis Sambutan Maulidur Rasul Kat Sekolah Agama si Anis. Awal2 pg dah bangun.. excited nak g berarak.. Mula2 abahnya temankan sampai jam 10.00 sbb si irfan masih lg melingkorrrr!! so, bila si abahnya kena p keje, baru sy amik alih.. sayangnya sekeping gambo pun tak snap.. uhuhu.. 







10 Ulasan:

rynas said...

yer betul suka tgk lakonan nOra semakin matang dan menyerlah. dulu cam budak2 jer tak dere feel sekarang dah banyak berubah. lg satu akak mmg suka bangat tgk lakonan Beto dia berkarekter.

ieda said...

hahhahaha lucu gak bila baca pasal ena cakap 1st impression tuu ..
tapi dik betul gak kan .. kalau org nak menilai seseoranmg itu utk pandangan pertamanya .. surelah dgn pemakaian dia .. menutup aurat dan menjaga auratnye .. baru sejuk dan perasaan ingin kenal dan seterusnya ..
tapi bila tidak menutup aurat , tidak menjaga tingkah laku pasti pertama kali pandangannye dah tahu , oh x baiknya gadis ini .. hurmm itu lumrah ..

thats whay org cakap 1t impression itu penting .. selepas itu terpulanglah pada kita nak kaji sedalamnyee org itu baik atau pura2 sahaja ;)

adehhh panjang lak penerangan akak nie ekkeke ....

♥MAMASYAZA♥ said...

best jugak citer cerekarama semlm tu. akak suka sgt tgk beto khusairy tu berlakon. bersahaja ja

mamalieyna said...

alaa tk tengok pun.mlm td, 1 tv arif konker, tgk kartun, tv lg 1 en suami layan bola..huu~

tajuk mcm best jer~

~Siti Hajar~ said...

Sy tgk citer tu k.ena, live dr atas katil hospital, nsb baik happy ending kan..hehe..

pssttt...dh blh discharge hr ni...alhamdullilah..

eMMe said...

rugi ari Sabtu tak layan Drama, mcm ner leh terjebak dgn HuB layan bola, kikiki...

Pepel BoNda AmaNi said...

tengok jugak cita tue...tapi dah nak habis..lagi setengah jam..hehehhehe

Izan Ishak said...

ena tau tak...izan siap meleleh airmata tgk part last masa dorang rujuk kembali tu... aduhh... syahdu la plak...

LYAfrina said...

lya ketinggalan..x tgk pon citer ni..sbb sakit gg time tu..xleh nk lyn tv lgsung

hajarus said...

tengok... best citernyer... hjr pun memula asyik tertanye2 je awat la suami dier jd lagu tu... last2 baaru tau... hihi... :)