Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 17 February 2012

Dari Tak De Langsung




Salam..


Dah Jumaat lagi kan.. Alhamdulillah..


Agak kurang kesempatan lately ni nak mencoret sepatah dua kata.. ;P Nak ziarah kawan2 apatah lg.. Memandangkan pagi ni sampai awal sikit dr semalam dan semalam.. Maklum la.. rutin pagi semakin sibuk dengan urusan anak2 itu dan ini.. biasa la kan.. ibu2 bekerja seme gitu.. so, arini ada la entry pelepas gian.. walaupun pagi2 mood dah ke laut.. huhuhu.. 



7 Ulasan:

eMMe said...

aa'ah..dari takde langsung kan Ena, entry pelepas rindu...kan..kan..
sihat belaka?
Alhamdulillah Ena mai keje awal dari saya, heee~

Izan Ishak said...

salam ena... kejap je dah hari jumaat kan. yelah... drp takde, at least dpt melepas kerinduan pada blog sendiri kan...

selamat berhujung minggu ye!

lieyalatif said...

ARI YG DInanti...sebab esok leh lepak2 kat umah plak heheeheh...

nape mood ke laut tu ena....take care okey dear!

LiLy @ MumMyQiStInA said...

samalah ena..kadang2 mood pun kelaut juga..

Happy weekend ena.. :)

Fieza79 said...

nampak sebok ena tahun ni kan..hehee xpe ena slow2 sesuai kan keadaan

mood ke laut pun asal nampak gak kat sini ok la..kfieza kalo mood ke laut mau berminggu minggu senyap sepi huhu...

Nida said...

laaa.. pagi2 dah ke laut ni...hehe. Caiyok! Caiyok, naik darat semula mood tu..

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

nape ni mek na?? jarng2 update skang ni..tapi okla dari takde langsung kan..:-)