Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 8 February 2012

Dah Petang baru Nak Jengah Sini Dan WW hari Ni Adalah : Steamboat Semata














15 Ulasan:

ak yuyunz said...

ena,

new blog yun http://landoflens.blogspot.com

enjoy reading yer :)

LYAfrina said...

aaauummmm... sedakkk ahhhhh...

** comel lok anis bla rmbut pndek gni..

umialya said...

licinnnnnnnnnn

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Bestnye steamboat..
licin tu.. ^^

NzA said...

sedapnya ena....lama xmkn steamboat...

eMMe said...

kt mane ni? sedap tak Ena?

ieda said...

uishh menu diet nie dikk
best2 !!! ... ;)

~~*Lady Salwa*~~ said...

Comel anis buat rambut camtu... ^_^

Nampak irfan macam susut sikit je...

~Siti Hajar~ said...

alahai sedapnyer steambot...ptt la licin...hehe

Anis nmpk kurusnyer k.ena, irfan je maintain..

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

pebert kami anak branak..rafiq pon layan..nak2 kat johnny's perghh mmg terangkat

♥MAMASYAZA♥ said...

dah lama tak makan steamboat. kalo dtg kedah, singgah kat cinta syg resort. steamboat kat situ sedap

mamalieyna said...

waaaah dapnye..lama tak pekena..

anak2 yg comel~ comel je rambut baru kakak ni kan..sweet~

~aSHa~ said...

menu yg sihat

Izan Ishak said...

aduh ena... lapar terus nmpak steamboat kat sini...

alololo...comel kakak n irfan berganding berdua camtu. sweeeet aje!

Nida said...

Ena.. kamu berjaya buat Kak Nida tertelan air liur..... uwaaaaaa... nak jugakkk!!!!