Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 4 January 2012

WW: JOM LAYAN GAMBO DAK ANIS SEMALAM & ARINI DI SEK.




3 Januari 2012






&





4 Januari 2012












19 Ulasan:

Fieza79 said...

wahhh anis dah masuk darjah satu ehh...manis la anak dara nan sorang tu beruniform bertudung bagai...

Mama Hanim said...

Dua dua cun tu..hehe..slmt belajar ye anis..

~Siti Hajar~ said...

Anis g sekolah pakai tudung yer...comelnyer, Dalia sy xkasi pakai tudung lg sbb takut xpandai jaga, nti darjah 2 br pakai, tp bila tgk kwn2 dia dh ramai pakai tudung, sibuk dia nk pakai jgk...adoiii..

K.ena ni cam kakak htr adik g sekolah je, xnmpk cam ibu2 je..hehe

Opppsss terlupa...Hpy belated bday k.ena, hmpr lupa nk wish, sga pjg umo & mrh rezki sllu yer & sga diberi keberkatan & kebahagian sampai syurga...AMIN

Ietams said...

anis dah besar...=)
pstt..ena, gambar last ena dgn anis tu dah mcm cikgu la..

LYAfrina said...

sweetnyer anis pkai uniform skolah... msti teruja sgt kan ena?

eMMe said...

Hye Ena, selamat kembali bertugas n kembali menghantar anak ke sekolah, ternyata kamu tidak kelihatan seorang ibu, tapi kelihatan menghantar adik ke sekolah, ape rahsia awet muda kamu Ena? hehehehe~

~aSHa~ said...

comey nye anis...mcm mama dia..comey sgt2

MrS. F!zA said...

eh eh k.ena sape budak kt sebelah anis tu yg pkai baju transformers tu..irfan ke?ke budak lain..

.::Lynn::. said...

wah... dah sekolah darjah 1...

Izan Ishak said...

semangat kakak dah masuk sekolah. suka tgk dia manis bertudung. teringat plak zaman kecik2 masuk darjah 1, bawak beg besar2 pegi skolah.

akhirnya...dpt tgk gmbr ena kat sini. macam kakak ngan adik je.

eT said...

alalaaaa...dh besar...
rajin ke sekolah yer...hehe

LiLy @ MumMyQiStInA said...

comelnya kak..
blajar rajin2 kakak..^^

rynas said...

comelnya mak dgn anak....

ak yuyunz said...

anis dah sekolah yer.. dah besar dah anak ena kan.. hihi..

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

ada gaya cikgu la mamanya, siap peace lagik anak dara tu...comey je

Izan Ishak said...

ena.. insyaAllah izan boleh carikan buku bacalah anakku tu. kat sini mmg byk jual kat kedai2 buku tu. apa2 nnti izan sms ena ye!

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

mek na...lama dok masuk sini.
comelnye anis
tak sbar nak anto mat rafiq skolah ahahah

aiDieNa said...

Alahai.. makin teraser tuanya biler anak² dah mula masuk sekolah.. comel lar Anis ngan uniform.. meja sekolah sekarang macam tue yer.. nie sekolah kat depan jalan tu ker Ena.. cam familiar jer.. thn dpn Alyaa pulak masuk sekolah..

Dilla Ady said...

da macam kakak dgn adik da ha...ena ni chumel sgt!