Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 17 January 2012

Windu Ngan Rambut Si Kakak Yang Dulu.. Haaa.. Nasib Baik Ada Picture Ni..



Memandangkan masih banyak gambo terperam yg belum di post.. seiring dengan rasa windu pada rambut anak dara yg dah pendek skrg kan.. so, gambo ler pengubatnya.. ecehhh!


Rambut tak la lebat mana.. tp ai sayang sebenarnya nak potong aritu..
ni bakul umminya sekali sukahati je wat hak sendiri dorang ni.. nasib baik mende ringan2 je di masukkan.. errr tapiiiiii.. dah "selamat" dah.. maklumla.. regenye cuma 2 hinggit je kan.. ekekekke..


Mengerbang je rambut.. hehe
kurus nye la kan.. ish ish.. nak wat camner.. dah tak moo naik.. 


okeyh... hasilnya.. ketip jugak la kan.. dr tak tau buat lgsung.. ;P





dan





apa pulak dak adik buat???






hrmmmm... dah "arwah" dah pun menan ni skrg.. kejap je dapat kat dier.. ahahahhahaa...



Skrg ni.. keje2 tak banyak sangat lagi.. yerla.. masih ditahun baru kan.. so, blh la godek2 cari citer lama yg dok dalam draf.. yg baru tunggu utk sampai "masak"  hua hua hua.. tp still kena curi2 jugak.. hrmmm... Dan.. arini si kakak dah pun ke sekolah.. demam dah pulih, cuma batuk je la.. biasa memg lambat nak baik sikit kan.. pastu, kemain tersengih2 lagi pagi tadi dapat p school.. hehe



11 Ulasan:

eMMe said...

aa'ah, rambut anis cantik....lurus je...panjang n terurus... rambut pendek anis skrg ni pun cantik juga, sesuai dgn bentuk muka yg tak brape kurus...

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

sayang kn nak potong tapi dah masuk skolah kenela potong sbb nak pakai tudung ehhhe

~Siti Hajar~ said...

Terkena plk n3 ni dgn sy, sy pun nyesal potong rambut Dalia, pendek sgt plk tu, hilang kecomelan dia...huhu

Klu blh sambung blk nk aje smbg...hehe..

Izan Ishak said...

betullah ena.. suka rambut kakak yg dulu... dengan jari pun boleh. cam iklan syampu plak...

syukurlah kakak dah sihat n pegi skool... moga kakak cepat2 sembuh dari batuk ye.

ieda said...

aah cantik rambut anis dulu ..
hurmm x per dikk
kalau dia mudah panjang x per .. nanti panjang balik kann ... ;)

mamalieyna said...

hai ena....lama tak singgah sini...hope sihat semuanya ye,,,,~

cantik rambut kakak panjang kan..kiut jer~

adik maintain, semangat!

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe suka rmbut kanak2..lembut dan halus jer...hihi

anak bujang akak tu tembam..geram!

Ardini Humaira said...

comelnye rambut diaa :D

LYAfrina said...

rmbut kakak mmg comel..pnjang n lebat,,, asya po..stakat ni simpan pnjg lg..bla dh msuk skolah..mybe kna korbankan..

Nida said...

Cantinya rambut Anis... macam Rapunzel gitu...

~izan~ said...

comel..bdk2 rmbut pjg cntik kan..tp mcm izan terpaksa jugak kerat rmbut fasya yg pjg tuu masa dia kat spital ari tu...

kita geng la kak,suka peram citer hiks!