Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 6 January 2012

Terkena Tulah Kah??



Hai korang.. 


Dah nak abis time rehat baru terhengeh2 ngendap ke sini.. uhuhu.. sbb tadi p merayap ke Jalan Tar.. hehehe.. 


Tak abis2 merayap kan.. aritu merayap cari keperluan anak.. skrg cari keperluan omaknya pulak.. heheh..


Pastu ada je mende yg tak kena tadi sepanjang pergi dan balik.. agaknya terkena tulah gamaknya.. nak beli barang tp beg kecik tercicir.. nasib baik terjumpa.. bila dah jumpa duit pulak tak amik.. bila dah amik terlupa pulak ada barang wajib yg kena beli.. bila nak bayar duit yg dah diletakkan separate pun tertinggal lam kabinet kat opis... uhuhuu.. pastu bila pegang barang asyik je jatuh.. pendek kata serba serbi tak kena la... ish ish.. 


Ye sy tahu.. sbb arini sy ada wat salah/majuk dengan.... 



hubby.. 



kena TULAH la tu.. padan muka sendiri... 



I'm sorry... errrr!! blh ekk mintak maaf kat sini?? *_*





10 Ulasan:

ieda said...

loor ekekke
x per2 lepas nie kalau majuk jgn majuk sampai ke opis .. make sure dah maaf sblm melangkah kuar ;)

Fieza79 said...

balik nti cpt mntak maaf ena..hehee

xsempat merayau pun td...kalau merayau duit pun terbang hehee...

Nens Collection said...

hehe..bukan tulah tu..hati x senang sbb buat salah..hehe

MrS. F!zA said...

betul kot kan k.ena..kalo kita bt salah ngan hubby sepjg hari msti ada yg tkkena..hihihi blk kang cp2 mtk maaf..hihih

eMMe said...

hahahaa.... tak baik majuk2...kene minta maaf dgn abg..hehehehe...

Izan Ishak said...

yelah ena.. kadang2 mmg satu hari buat semua benda tak kena... takpe2... jgn lupa minta maaf ngan hubby ye!

NzA said...

hi.hi.hi...kesimpulannya jiwa ena xtenteram la tu......

LYAfrina said...

hehe.. mcm2...
tu la..msti hati n fikiran asyik melayang kat hubby.. tu y serba x kena kan?

LiLy @ MumMyQiStInA said...

macam2 jadi ye Ena..
lily pun selalu majuk ngan hubby..& time tu mesti ada jugalah benda yg tak kena..mesti minta maaf cepat2 ni.. :)

Nida said...

mesti hati tak tenang ni sebab teringat majuk dengan hubby....