Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Saturday, 7 January 2012

Kes Closed!!



Tahun baru.. bukan saja ada azam baru.. azam lama yg masih belum tercapai jangan pula dilupakan.. usahakan hingga berjaya.. Eh! bukan tu yg nak ditaip tadi.. hihih..



Sebenarnya, tengah tercari template yg sesuai utk tahun 2012 ni.. rasa mcm dah jemu je yg sedia ada ni.. tp lom jumpa lg yg berkenan di hati.. ye la.. sana sini dah tukar umah baru, cat baru, langsir baru... malah gadget baru pun ada.. sy jugak dok di takuk lama.. alahaiiii... tak pe tak pe.. biar lambat asal berkenan di hati.. ahahahahha.. pepatah  baru ni.. ;P



Mana kalian arini? kami santai2 dirumah saje.. tu pun keje umah tak abis2... ntah bila nak abis gamaknya.. osp!!! memg takkan abis lah ena oiii..  klu abis tu maknanya dah "pejam mata" hrmmmmmmmm...



Oh ye.. pasal entry semalam tu... hihi... alaa... majuk2 manja je tu.. biasa la.. tu pun majuk sorang2 sebenarnya.. si dia awalnya tak tahu pun yg buah hatinye ni majuk ngan dier... sadis tak? ahahahahha.. tp disebabkan si dia tu adalah pengikut setia belog buah hatinye.. barulah si dia tu tahu.. rupa2nya buah hatinye ni majuk... ahahahhahaha... so, kes closed okeyh! kikiki.. korang pernah ke gini?ops!! kata dah closed... ;P



K la.. nak p sambung lipat kain.. ada segunung tu.. 










7 Ulasan:

Izan Ishak said...

hehe... wajiblah tahu ena tgh majuk ye, hubby pembaca setia bog rupanya...

ok2... nnti kalau izan dah belikan izan terus inform pada ena ye. insyaAllah minggu depan ni mmg nak pegi kedai buku.... :)

NzA said...

biasalh majuk manja2 ena...sskali nk tmbah kemanisan rumahtangga..ttp akak kalau majuk terus nangis.....he.he.he....

umialya said...

kalu akak terus diam je, xmo daa kuar suara walau ditanya bertalu2, burukkan peel?

ieda said...

ooo en hubby pembaca setia .. kalau akak majuk2 nie sendiri leerrr .. en hubby x pernah kesah pasal blog punnn huhuh

x sabar nakj tgk ena makeup blog ;)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

lily kalau majuk kena pujuk diri sendiri..uhuk..sian...

♥MAMASYAZA♥ said...

en. abah tahu gak akak ada blog, tapi rasanya kengkdg aje pun dia baca. mananya dia suka nak baca kalo tulih berjela. bab pujuk ni pun. en. abah tak pandai. pujuk ckit2 tu boleh le, tapi kalo dah tak makan pujuk, lantak le....dibiarkan aje akak...huhuhuhu

~aSHa~ said...

majuk2 tu asam garam rumah tangga..ehehehhee