Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Sunday, 1 January 2012

Saya Kembali Di 1 Januari 2012



As'salamualaikum..


Ni kira entry pertama bagi tahun 2012 la kan.. Setelah sekian lama berfikir.. dan bersempena tahun 2012.. sy kembalikan  belog ni seperti sediakala.. tidak lagi di private mcm bbrp bulan yg lepas... Dan harap kawan2 yg mungkin tercari2.. Maafkanlah hamba ini..errrrrrrrrr.. ada ker yg tercari2? hehe.. hrmmmmm..dan mungkin tertanya2 kenapa tak blh masuk sini sebelum ni..untuk itu dah tak de masalah utk ke sini lagi.. dan harapan sy.. ecehhhh..tak de dah sampai nak kena private lg untuk masa2 akan datang..^____^



Pergi mana korang hari ni??? kami hanya dirumah saja..   









14 Ulasan:

umialya said...

Ramai teman2 diluar sana menunggu ena

Lelord said...

selamat kembali Ena...happy blogging

mamashikin said...

selambat berblog kembali...dan slmt thn baru 2012.

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

selamat thn baru 2012 gak..
semoga thn ini lebih baik dr thn seblomnyer.. =)

~aSHa~ said...

selamat kembali ena....
selamat tahun baru jugak...asha bekerja arini

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Selamat Tahun Baru Ena..^^

ieda said...

selamat tahun baru ena
agak2 kann kenapa ena private kan blog
akak ada cadang2 nak private kan huhu sedih ngan perangai org nie ;(

LYAfrina said...

hehe..welkem back ena...
slamat tahun baru,, smoga lps ni blh trus bblog cam biasa..xde lagi anasir2 y myebabkan blog ni kna private..msti cam x puas j nk bblog kan..

lya keje arini :-(

Ietams said...

selamat kembali.. =)
jgn hilang lg yer

ibundo said...

selamat menyambut tahun baru. banyak azam baru?

eMMe said...

Selamat berblogging kembali di Tahun baru Ena, ku sgt2 merinduimu...

eMMe said...

Selamat Hari Ulangtahun... Moga dirahmati Allah swt, terperasan kt sidebar Ena....hehehehe

Ardini Humaira said...

happy new year kak :)

Izan Ishak said...

selamat kembali berblogging ena! kami merinduimu celotehmu seperti dulu2...