Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 12 January 2012

Makan.. Makan dan Makan..



Arini.. ari makan sesaje.. hehe..


pagi2 sampai je.. pekena roti canai sekeping.. pastu jam 10.00 ada makan lagi.. biasa la meeting.. pekena nasi lemak with telur dadar.. pastu jam 12.45 ada makan lagi.. nasi lemak jugak.. tp with ayam goreng berempah.. so, ai makan ayam tu je la.. heheh.. makan sesaje kan.. Ada ke sapa2 lagi nak banje makan? muahahhaha... mcm tenggggg besor sangat ek?? ;P




Eh! pesal gambar ni? bukan gambar makanan??
ada tu kaitannya..


Cer tengok tang pipi tu...


maaaiiiiihhhhh!! lebor benor!!


sbb ai memg kuat makan sebenornya..
*_*






13 Ulasan:

umialya said...

pipi lebar xper, janji comel

~Siti Hajar~ said...

btl2...biar lebar asal comel...muehehehehe..

eMMe said...

amboi cheeck bom dia..cam pakai botox la Ena, muahahaha...

Ena said...

umialya,
comel.. alahai.. errr.. mekasih.. hihi.. malau2 meow pulak bila dipuji.. cehh!


Siti hajar,
ehehehe..



Emme,
ada gak yg pernah tengur kata cheeck tu buh botox sblm ni.. alahai.. ori tau.. auw!! ahahah.. Mekasih..

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

takpe..menten comelll :-)

~~*Lady Salwa*~~ said...

hehehe...

Tapi org yang ada pipi camtu selalunya comel...

Tambah kalo baby pipi camtu, rasa cam nak cubit2 je...

LYAfrina said...

tembam time ni..pic lama k??

NzA said...

kuat mkn xpe cz badan maintain.....

Nens Collection said...

xpelah..dh rezeki..pas makan diet balik..hehe

aiDieNa said...

Kuat makan tapi badan maintain tak per.. itu maknanya metabolisma Ena tinggi..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

yang penting maintain comel.. :)

Lynn Hamzah said...

salam ena...sihat ker? dah lama x berkunjung ke sini...ena kalau chubby pun tetap comey...heheheh...

~izan~ said...

sementara ada selera mkn ni kan,mkn je.pipi tu comel n gebu.menambahkan kemanisan tau.