Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Friday, 13 January 2012

Dah Tengahari... Lapor..


Err..


Salam..


Lagi gambo tahun lepas.. 


Layan kan je la.. hihihi..




 Dapnyer... see!! mana tak bam bam.. heheh



 si kakak.. ngan rambutnya yg masih panjang time ni.. dua beradik with nasi lemak.. 




 En. Abah pun kena la enterprem jugak.. hik hik





Ni.. ai punyer.. terus rasa nak makan CKT.. tapi.. tak dapat la kot.. nak p merayau lagi ke Jalan TAR sat g.. heheh.. so, nak p cari Nasi Padang la rasanya.. yum yum..





10 Ulasan:

~~*Lady Salwa*~~ said...

semangatnya Irfan makan.. :)

**bestnya la opis dekat ngan jalan TAR & kawasan yg sewaktu dgnnya tu... Opis sal ni hujung ceruk betul... tak best langsung...

umialya said...

nak ikut..

Izan Ishak said...

nasi padang? sedap tu ena...

eB ezrin said...

nasi padanggg? nakkkkk :)

NzA said...

lapo la pulak......

~Siti Hajar~ said...

sedapnyer tgk CKT...meleleh...hehe

ieda said...

adoiiii sib baikk akak dah dinner .. ekekek ;)

ibundo said...

salam pagi sabtu ena....

Nur Hawa Mohd Zin said...

berseleranya masing2 makan..hehe

Izan Ishak said...

suka tgk irfan makan... bukan main semangat lagi...

CKT tu menggoda lah ena... teringin plaknya....