Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Thursday, 19 January 2012

Baru Sampai?????




Sy 



Baru



Sampai



Opissssssssssssssss...



uhuhuhu...







kenapa???????




Overslept!!!!






14 Ulasan:

~izan~ said...

huhu..nak wat camner kak..udah terlajak..selamat bertugas kak...

.::Lynn::. said...

tido ni memang sedapkan.. hihihi

LYAfrina said...

hehe.. lya lak tlebih awl smpai ofis.. 1jam b4 ofis hour dh menapak.. jln jam.. kna la korban

Izan Ishak said...

takpelah ena... nak buat camna kan. dah terlajak pulak.

*ena, brg dah sampai blm? kalau dah nanti jgn lupa bagitau izan ye.

ieda said...

ahahhahaha
jaga2 ... ada yg perhatikan tak
ekekek :)

~Siti Hajar~ said...

punch card merah x k.ena..???

hehe

Fieza79 said...

kfieza pun dah 2-3 hari terlebih tidur..tergesa gesa je masuk opis huhuu mlm berjaga dgn dak tecit tuu..

Nida said...

syhhh... diam, nanti boss tahu..hehe.

eMMe said...

hehehehe.... kalo takde alarm, mmg leh terlajak Ena...huhuhuhu...kalo dah matikan snooze mesti terus bgn...huhuu....

Ardini Humaira said...

dni baru start buka laptop hehe

umialya said...

naper ni, siannya.. agak2nya kakakpun lewat ke sekolah

Ena said...

izan,
terlajak sudaaa.. huhuhu.. tq dear..


Lynn,
hehe.. memg sedap bila tido x sedo2.. tp mula la menggelabah bila dah overslept.. aiyakkkk..



Lyafrina,
dapat p awal rasa best je kan.. dah lewat jammed semedangggg!



Izan Ishak,
tu la pasalnya.. Alhamdulillah... sampai sudah.. Mekaseh sekali lagi ye..



eida,
kak.. ehehhe..


Siti hajar,
kompem la sayang.. 8.21 punch card akak.. huk huk..


Kak Fieza79,
gitu la kan kak..



Kak Nida,
ehehhehe... bos kecik kecik kompem akan tahu kak sbb ada report setiap hari.. huhuhu..



emme,
td pagi alarm memg tak bunyi... silap timming rupanya.. 5.30pm.. rupanya.. patutnya5.30am.. ahahhaha..


ardini,
hehehhe..



Umialya,
tido lambat kak, tu yg tak terjaga lgsung.. alarm tak bunyi salah setting.. sob3.. naisb baik si kakak sempat masuk.. abah dier uruskan..

eB ezrin said...

lor, hik3 :)

NzA said...

nk wat camne, dh trbabazzzzzzz....he