Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Sunday, 29 January 2012

Alhamdulillah



Salam...


Lama juga tak apdet kan.. *___*


Alhamdulillah.. kami dah selamat kembali semua ke sini tengahari semalam.. Walaupun kami hanya dapat menyaksikan adik di majlis akad nikahnya saje..sekurang2nya kami juga ada bersama membantu mana yg kami sempat dan demi sama2 berada di sisi mertua yg sedang bertarung nyawa utk di "operasikan" tengahari semalam.. mana lg penting? ofkos la Mertua kan! 


Lgpun okey la.. merasa juga kami melihat adik di hari bersejarahnya walaupun majlis sanding kedua belah pihak tidak kami saksikan (belah kami tengahari tadi dan belah perempuan semalam).. janji yg wajib kami ada.. biar sedikit dr tak ada langsung.. dan semuanya memahami situasi yg kami lalui..


Alhamdulilah.. sbb hari ni MIL dah nampak sihat dari semalam.. Harap MIL terus kuat dan moga pulih seperti sediakala.. MIL sebenarnya menjalani pembedahan utk breast cancer.. Ianya dapat dikesan di peringkat awal. kami semua pada mulanya sangat terkejut dan tempoh masa yg dktor beri sangat singkat... tp okey la.. MIL pn tak ambil masa yg lama utk setuju dengan keputusan yg doktor sarankan. 




Biarpun kita rasa ada kekurangan tapi sebenarnya.. DIA dah susun agenda utk kta lebih balk dr apa yg kita rancangkan





tetiba teringat pic kat bawah ni.. dah lama peram.. hehe







inilah dier adik ipar baru family kami.. tp ni gambo masa bertunang raya haji tahun lepas. cer teka mcm saper la wajah ipar baru kami ni?? ops!! suka2 je.. tak de adiah pong.. ngeeeeeeeeeeee...












13 Ulasan:

Ietams said...

moga MIL ena sihat walafiat semula.

Izan Ishak said...

alhamdulillah.... ena dpt sama2 meraikan adik masa hari nikahnya.

izan doakan MIL ena cepat2 sembuh dan lebih kuat lepas ni ye...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Alhamdulillah...
sekurang2nye dapat juga meraikan hari bersejarah adik ena bersama2..

Moga MIL ena sentiasa diberikan kesihatan yg baik..

ieda said...

yelah .. semoga MIL ena semakin sihat .. dah selamat operasi tinggal ayah akak aje layie huhuh

mula2 tgk dah tahu ada wajah ena lahhhhh manisss je wajah dia kan
hurmm memang kuat jodoh , insyaallahhhh ;)

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

moga mak mertua ena cepat sembuh..aminn

~Siti Hajar~ said...

Sga MIL k.ena cepat sembuh & tabah hadapi dugaan ni..DIA mnduga sbb DIA sayang kita kan k.ena..

Manis je wajah ipar baru k.ena ni, skli pandang cam pelakon Eja tu ha...

MrS. F!zA said...

aah lah mcm khajar kata tu mcm muka eja..hehhe

mujur dpt dokesan diprgkt awal kan..moga MIL kak ena sembuh dr penyakit ni..

aiDieNa said...

Akak baru sempat jengah sini.. patut lar cuti lama.. nasib kita bih kurang sama kan Ena.. MIL Ena sakit.. FIL akak pon sakit.. aduhaiiii... semoga penderitaan mereka diringankan Allah.. amin...

MRS. K said...

a'a lah cam muka eja

eMMe said...

dari sisi cam Eja pelakon tu.
Ena, moga ur MIL cecepat semboh, same2 la kite doa...

LYAfrina said...

comelnyer... macam eja pon ada

~izan~ said...

takpe la kak,at least akak ada jugak time majlis tu..

semoga MIL akak kembali sihat yer..

wahida said...

Ya Allah! kesian ngan MIL ko...

semoga dia kuat hadapi dugaan ni dan cepat sembuh la hendaknya...amin...