Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Tuesday, 10 January 2012

2nd Hero..



Asyik citer pasal si kakak je kan.. 
moh apdet pasal anak bujang dorang ni pulak




Super Hero Tecik... yg tengah majuk.. hobinya suka majuk..

same goes to omaknya... hua hua hua... 



Dulu turn si kakak.. skrg turn si adik pulak.. asyik buat onar aje tiap hari... ada je mende yg dier nak buat... heheh.. makin ligat dan membesar bagai johan.. ngeeeee... Suka nau buat xperimen.. memg beza betul anak lelaki ngan anak pompuan ni.. lasaknya tak sama.. tp ummi tetap suka bau ashemmm si irfan ni.. owh yehhhh.. dan skrg ni.. pengambilan susunya sudah makin dapat dikurangkan.. kalau dulu 1 pack to tak sampai pun seminggu.. skrg ni.. hampir cecah 2 minggu.. Yelah.. dah makan makanan lain dengan jayanya.. susu hanya utk tambahan saja.. bukan lg menu utama.. kena la di cutkan.. Si kakak pun masih lg diberi minum susu setiap hari.. agar tulangnya kuat dan kalsiumnya mencukupi.. jgn jd cam omaknya ni.. kecik2 tak mau minum susu... tu pasal tecik tak cukup inci dr yg lain.. ekekekekke.. okeyhhh.. cukup n3 pemanas pagi.. *_*





13 Ulasan:

MrS. F!zA said...

ank laki mmg suka berekperimen dan explore kn dr dgr apa kita ajar..haihh.. rsanya mcm beza je dgn gugurl..

*Ank ke 2 mmg sensitif kot kn..cpt merajuk..mcm kakak fiza jgk..hihi

SiTi said...

besar dah anak bujang akk....lama dah x bertegur sapa dgn akk...

eMMe said...

lama tak dgr cite irfan, sihat ke dia, tu gambar baru irfan ke? dah makin chubby, muka majuk dia....hahahaa... tapi kalo senyum, dia la jaguhnya, heeeee~

LYAfrina said...

hehe.. sgt encem.. biasala..ank lelaki mmg akn lbh lasak dr perempuan kan

~aSHa~ said...

anak kedua ni sensitif skit..ehehe

tapi boy mmg lasak nye lain mcm...ehehee

♥MAMASYAZA♥ said...

alahaiii masyamnye muka budak bulat hensem tu, meh sini aunty cubit ckit pipi tu

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Comel..bertambah chubby irfan ni..sama juga dgn Qis tu..hari2 suka buat onar..hari2 juga maknye ni jd 'tarzan'.. :)

Fieza79 said...

makin encem anak bujang ena ni...owhh kuat merajuk ye..mesti comel sgt bila time merajuk tu...umi nya mesti pening kepala anak makin membesar makin byk karenah nya...

Nida said...

Besar dah nampak anak bujang Ena ni.. dulu masa kenal Ena, kecik je Irfan

eB ezrin said...

eB tgk akang nih dak2 laki lagi kuat merajok dari dak2 pompuan yer? :)

~Siti Hajar~ said...

Irfan ni sebaya dgn Danies, mmg gitu la perangainyer suka buat onar & kreatif, kdg2 pening kepala, sama jgk cam irfan susu dah makin kurang minum, byk makan biskut, nasi dll..

Yg plg xdisangka kan k.ena, 3 hr sy p kursus tinggal si ayah jaga, blh dia bangun pkl 3 pg bancuh susu sndiri, sedar2 si ayah tgk2 lampu dapur dah terpasang & susu ada tumpah sikit, tgk2 botol susu dah ditangan Danies yg sedang tidur, xsedar si ayah anaknyer bangun bancuh susu sndiri...aiyakkk!!!

~izan~ said...

adik izan yg bongsu pun nama irfan hehe...

izan pun tak cukup inci ni.kena minum susu byk2 jugak la ek hehe.tp mmg xkan tinggi dah haha.

bam2 la anak akak ni =) comel!

Izan Ishak said...

suka tgk muka irfan tau ena.. masam2 muka dia pun masih sangat comel! part merajuk tu mmg adatlah kan...