Di sini hanya ada cerita dari rutin kehidupan saya dan orang-orang yang ada sekeliling saya. Apa yang terpapar hanya bicara dari hati yang sekadar buat tatapan di masa akan datang. Tiada unsur menunjuk-nunjuk atau riak. Terpulang pada penerimaan masing-masing. Asalkan kita tidak memburukkan orang lain sudah!

Wednesday, 21 December 2011

WW: Tertunailah Sudah Hasrat Si Kakak

















 V






V






 
V















11 Ulasan:

lieyalatif said...

ena!! same!!! lieya pun baru cantas rambut mia mija..sebjik mcm rambut kakak...persediaan nak masuk sekolah ....senang dah skrang ....tak yah berikat....dieorg pun ringan jek pale heeheheheh...

comel tau kakak ngan rambut barrruuuuu!!!

~Siti Hajar~ said...

Anis blh geng dgn Dalia tp Dalia xbpa happy rambutnyer dipotong sbb dia suka rambut panjang, Anis cool aje siap senyum lg redha rambutnyer dipotong...hehe..

Anis sama dgn Dalia nk masuk darjah 1 kan..??? Camna k.ena jd ke tukar opis ke Putrajaya tu?

hehe...sesekali masuk rmh k.ena ni mcm2 soklan keluar...hehe

Ena said...

Lieyalatif,

hihihi... tu la utk masuk sek.. tak yah susah2 nak ikat rambut bagai pasnie kan.. :)




Siti Hajar,

Xceli itu lah permintaan dier lama sudahhhhhhhhhhhh... tp akak ni sayang nak potong sbb akak suka tocang rambut dier dan nampak lebih ayu kot.. ahaks.. tp bila dah potong ni senang la sbb lepas dah 1 keje utk masa mengikat rambut..

hehe.. buat masa ni dan sampai ujung tahun ni yg tinggal pun bbrp ari je tinggai ni.. kami masih di sini.. tp lepas ni.. wallahuaklam... :)

~izan~ said...

wah..comel..mcm dora punya rambut.anak izan pun sibuk nk ramut dora tp rambut dia curl,mesti tak jadi camni hehe...

LYAfrina said...

ena.. pnjang nyer rmbut kakak.. ni msti dr lahir x pnah potong kan?? sama mcm asya.. cukur botak skali j dulu.. pastu smpai skarang x pnah ptong lagi... mybe 1 day akan kna potong gak mcm kakak ni..mybe bila dh nk ke sekolah..

MrS. F!zA said...

cantik rambut kakak lurus je..aunty yg tgk rambut kakak kena potong trsa syg plk..

Ena said...

IZAN,
a'a konon2 macam dora la tu.. ekekeke..


Lyafrina,

dah banyak kali juga potong.. last yera pun ptong jugak.. ada ena buat n3 dulu.. tp rambut dier cepat panjang..


Mrs. Fiza,
tu la.. mak die rni pun kdg jeles tgk rambut anak sbb lurus jekk.. eh! akak dulu pun rambut gitu jugak.. skrg jekk dah tak blh nak panjang gitu.. gugur sokmo.. uhuhuhu.. tp seyes.. memg sayang sangat ngan rambut dier..

ieda said...

comel ape .. budak2 senang berambut pendek dik .. anak2 akak semua akak pendekkan .. mereka pun rimas ..

nanti ke sek lagilah uhuhuh

umialya said...

sayangnya ngan rambut kakak yang mengurai panjang..

si Norpn kemain galak minta gunting rambutnya pendek,rasa sayang pulak..

aiDieNa said...

Sudah macam itu amoi.. ehehehe

aiDieNa said...

Thn depas Anis darjah 1 kan.. Ena daftarkan dia ke sek. mana... wahhh.. kejap jer dah nak masuk sekolah rendah.. kita nie bebetul dah tua kan Ena..